loading...

ام پی تری فول

,    ,    دانلود آهنگ آرش دلفان به نام هوای دل,    دانلود اهنگ دوباره دل هوای باتو بودن کرده شادمهر عقیلی,    دانلود آهنگ هوای با تو بودن از

حسین بازدید : 170 جمعه 10 خرداد 1398


,   
,    دانلود آهنگ آرش دلفان به نام هوای دل
,    دانلود اهنگ دوباره دل هوای باتو بودن کرده شادمهر عقیلی
,    دانلود آهنگ هوای با تو بودن از شادمهر
,    دانلود آهنگ دوباره دل هوای با تو بودن کرده با کیفیت 320
,    دوباره دل هوای با تو بودن کرده شادمهر
,    دانلود اهنگ دوباره دل هوای با تو بودن کرده با گیتار
,    دوباره دل هوای باتوبودن کرده شادمهر
,    اهنگ دوباره دل هوای با تو بودن کرده مهراب
,    هوای با تو بودن شادمهر عقیلی

,   

 

 

♪♪
نگو این دل دوریه عشقتو باور کرده

♪♪
دل من خسته از این دست به دعاها بردن

♪♪
همه ی آرزوهام با رفتن تو مردن

♪♪
حالا من یه آرزو دارم تو سینه

♪♪
که دوباره چشم من تو رو ببینه

♪♪
حالا من یه آرزو دارم تو سینه

♪♪
که دوباره چشم من تو رو ببینه

♪♪
واسه پیدا کردنت تن به دل صحرا میدم

♪♪
آخه تو رنگ چشات هیبت دنیا رو دیدم

♪♪
توی هفتا آسمون تو تک ستاره ی منی

♪♪
به خدا ناز دو چشماتو به دنیا نمیدم

♪♪
حالا من یه آرزو دارم تو سینه

♪♪
که دوباره چشم من تو رو ببینه

♪♪
حالا من یه ارزو دارم تو سینه

♪♪
که دوباره چشم من تو رو ببینه

♪♪
دوباره دل هوای با تو بودن کرده

♪♪
نگو این دل دوریه عشقتو باور کرده

♪♪
دل من خسته از این دست به دعاها بردن

♪♪
همه ی آرزوهام با رفتن تو مردن

♪♪
همه ی آرزوهام با رفتن تو مردن

♪♪
حالا من یه آرزو دارم تو سینه

♪♪
که دوباره چشم من تو رو ببینه

♪♪
حالا من یه آرزو دارم تو سینه

♪♪
که دوباره چشم من تو رو ببینه

♪♪

 

https://nex1.ir

 

دانلود با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ آرش دلفان به نام هوای دل دانلود اهنگ دوباره دل هوای باتو بودن کرده شادمهر عقیلی دانلود آهنگ هوای با تو بودن از شادمهر دانلود آهنگ دوباره دل هوای با تو بودن کرده با کیفیت 320 دوباره دل هوای با تو بودن کرده شادمهر دانلود اهنگ دوباره دل هوای با تو بودن کرده با گیتار دوباره دل هوای باتوبودن کرده شادمهر اهنگ دوباره دل هوای با تو بودن کرده مهراب هوای با تو بودن شادمهر عقیلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو