loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ منو نذار تو این قفس بمون,    دانلود آهنگ نرو نرو دوباره نشکن این شکسته رو,    دانلود آهنگ گرشا رضایی نرو ریمیکس,    ریمیکس

حسین بازدید : 272 جمعه 10 خرداد 1398



,    دانلود اهنگ منو نذار تو این قفس بمون
,    دانلود آهنگ نرو نرو دوباره نشکن این شکسته رو
,    دانلود آهنگ گرشا رضایی نرو ریمیکس
,    ریمیکس اهنگ نرو گرشا رضایی
,    نرو نرو دوباره نشکن این شکسته رو ریمیکس
,    من از هوای بی تو بیزارم ریمیکس
,    دانلود اهنگ نرو نرو بمون بمون
,    من از هوای بی توبیزارم به بودنت یه عمره بیمارم
,    اهنگ من ازهوای بی توبیزارم

,   

 

متن آهنگ نرو گرشا رضایی

 من از هوای بی تو بیذارم به بودنت یه عمره بیمارم
بالاتر از جونم عزیز من دوست دارم دوست دارم
بدون تو میدونی میمیرم من به هوای تو گرفتارم
تمومه دنیای من این حرفه دوست دارم دوست دارم
نرو نرو دوباره نشکن این شکسته رو
نذار بگیر جاتو غم نرو که عاشقت بیاره کم نرو
بمون بمون به حرمت روزای رفتمون نذار بیوفتم از نفس بمون
 منو نذار تو این قفس بمون نرو نرو

دانلود آهنگ جدید گرشا رضایی نرو با لینک مستقیم

نذار دلم بمیره بشکنه بسوزه باهات
نذار که غم بیاد دوباره باز بشینه جات
بشه واسم دلیل گریه یاد خنده هات یاد خنده هات خنده هات
نرو نرو دوباره نشکن این شکسته رو
نذار بگیر جاتو غم نرو که عاشقت بیاره کم نرو
بمون بمون به حرمت روزای رفتمون نذار بیوفتم از نفس بمون
 منو نذار تو این قفس بمون نرو نرو

https://rozmusic.com

دانلود آهنگ با کیفیت 320

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ منو نذار تو این قفس بمون دانلود آهنگ نرو نرو دوباره نشکن این شکسته رو دانلود آهنگ گرشا رضایی نرو ریمیکس ریمیکس اهنگ نرو گرشا رضایی نرو نرو دوباره نشکن این شکسته رو ریمیکس من از هوای بی تو بیزارم ریمیکس دانلود اهنگ نرو نرو بمون بمون من از هوای بی توبیزارم به بودنت یه عمره بیمارم اهنگ من ازهوای بی توبیزارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو