loading...

ام پی تری فول

دانلود آهنگ بیکلام قصه دل کندن من از عبور یه غریبه,دانلود آهنگ قصه دل کندن من از عبور یه غریبه با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل قصه دل کندن من از عبور یه غریبه ,کد آهنگ پیشواز همراه اول قصه دل کندن

حسین بازدید : 238 یکشنبه 12 خرداد 1398

دانلود آهنگ بیکلام قصه دل کندن من از عبور یه غریبه,دانلود آهنگ قصه دل کندن من از عبور یه غریبه با کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل قصه دل کندن من از عبور یه غریبه ,کد آهنگ پیشواز همراه اول قصه دل کندن من از عبور یه غریبه ,دانلود آهنگ,قصه دل کندن من از عبور یه غریبه,دانلود آهنگ جدید قصه دل کندن من از عبور یه غریبه,Download Music,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,متن آهنگ قصه دل کندن من از عبور یه غریبه ,


قصه دل کندن من از عبور یه غریبه
سر گذشت روزگار
سوتو کور یه غریبه
قصه بودنو رفتن
تا ابد همسفرم شد
وقتی که ایینه پر شد
از حضور یه غریبه
قصه بودنو رفتن
تا ابد همسفرم شد
وقتی که ایینه پر شد
از حضور یه غریبه

 غریبه

میگذرم از شبو باور میکنم


که تموم قصه هام پر از غمه
باز دوباره جای زخم بی کسی
روی قلبم چشم به راه مرحم
میگذرم از تو که اون غریبه ای
اون که تنهاییمو زیر پا گذاشت
ایینه قدیمیمو شکستو رفت
تا ابد دل منو تنها گذاشت
میگذرم از تو که اون غریبه ای
اون که تنهاییمو زیر پا گذاشت
ایینه قدیمیمو شکستو رفت
تا ابد دل منو تنها گذاشت




منبع:
mynextmelody.ir







برچسب ها دانلود آهنگ بیکلام قصه دل کندن من از عبور یه غریبه دانلود آهنگ قصه دل کندن من از عبور یه غریبه با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل قصه دل کندن من از عبور یه غریبه کد آهنگ پیشواز همراه اول قصه دل کندن من از عبور یه غریبه دانلود آهنگ قصه دل کندن من از عبور یه غریبه دانلود آهنگ جدید قصه دل کندن من از عبور یه غریبه Download Music متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ قصه دل کندن من از عبور یه غریبه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو