loading...

ام پی تری فول

    با اینکه دلمو با حرفات سوزوندی با اینکه خیلی وقتا پیش من نموندی اما من عشقمو واسه تو گذاشتم اما من همه جوره واست کم نزاشتم دوست دارم دوست دارم عشق من دوست دارم قلبمو نشکن دوست دارم دوس

حسین بازدید : 298 سه شنبه 14 خرداد 1398

 

 

با اینکه دلمو با حرفات سوزوندی
با اینکه خیلی وقتا پیش من نموندی
اما من عشقمو واسه تو گذاشتم
اما من همه جوره واست کم نزاشتم
دوست دارم دوست دارم عشق من
دوست دارم قلبمو نشکن
دوست دارم دوست دارم میدونی
بگو تو هم قدرمو میدونی
نزار که غم بگیره خونمو
هنوز سر جاش رو شونمو
نزار کسی اشکاتو ببینه
نزار کسی جای من بشینه

 

اه نگو منو نمیخوایو نگو نه
نگو میریو نمیای نگو نه
میدونم میمیرم اگه دستاتو نگیرم
نگو از پیش تو میرم نگو نه
نگو منو نمیخوایو نگو نه
نگو میریو نمیای نگو نه
میدونم میمیرم اگه دستاتو نگیرم
نگو از پیش تو میرم نگو نه
با اینکه دلمو با حرفات سوزوندی
با اینکه خیلی وقتا پیش من نموندی
دوست دارم دوست دارم عشق من
دوست دارم قلبمو نشکن
دوست دارم دوست دارم میدونی
بگو تو هم قدرمو میدونی
اه نگو منو نمیخوایو نگو نه
نگو میریو نمیای نگو نه
میدونم میمیرم اگه دستاتو نگیرم
نگو از پیش تو میرم نگو نه
نگو منو نمیخوایو نگو نه
نگو میریو نمیای نگو نه
میدونم میمیرم اگه دستاتو نگیرم
نگو از پیش تو میرم
دوست دارم دوست دارم عشق من
دوست دارم قلبمو نشکن
دوست دارم دوست دارم میدونی
بگو تو هم قدرمو میدونی

 

http://sakhamusic.ir/karoel-called-nagoo-na/

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ جدید کاروئل نگو نه کد آهنگ پیشواز ایرانسل کاروئل نگو نه دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ بیکلام کاروئل نگو نه دانلود آهنگ کاروئل نگو نه با کیفیت 320 Download Music متن آهنگ متن آهنگ کاروئل نگو نه دانلود آهنگ کاروئل نگو نه کد آهنگ پیشواز همراه اول کاروئل نگو نه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو