loading...

ام پی تری فول

تو این زمونه عشق نمیمونه عاشقی و عشق چیه وفا کودومه رفته محبت غم شده عادت کجا رفیق کجا یه دوست کجا یه همدم گلی تو دنیا پیدا نمیشه گل رفته خار اومده بهار چی میشه در آغوش باد من رفتم از یاد سکوت ا

حسین بازدید : 647 سه شنبه 14 خرداد 1398

تو این زمونه عشق نمیمونه

عاشقی و عشق چیه وفا کودومه

رفته محبت غم شده عادت

کجا رفیق کجا یه دوست کجا یه همدم

گلی تو دنیا پیدا نمیشه

گل رفته خار اومده بهار چی میشه


در آغوش باد من رفتم از یاد

سکوت این قلب شکستم شده فریاد

حالا وای وای وای وای وای وای

حالا وای وای وای وای وای وای

حالا وای وای وای وای وای وای

حالا وای وای وای وای وای وای

تو این زمونه عشق نمیمونه

عاشقی و عشق چیه وفا کودومه

رفته محبت غم شده عادت

کجا رفیق کجا یه دوست کجا یه همدم

گلی تو دنیا پیدا نمیشه

گل رفته خار اومده بهار چی میشه

در آغوش باد من رفتم از یاد

سکوت این قلب شکستم شده فریاد

حالا وای وای وای وای وای وای

حالا وای وای وای وای وای وای

حالا وای وای وای وای وای وای

حالا وای وای وای وای وای وای

تو این زمونه عشق نمیمونه

عاشقی و عشق چیه وفا کودومه

رفته محبت غم شده عادت

کجا رفیق کجا یه دوست کجا یه همدم

گلی تو دنیا پیدا نمیشه

گل رفته خار اومده بهار چی میشه

در آغوش باد من رفتم از یاد

سکوت این قلب شکستم شده فریاد

حالا وای وای وای وای وای وای

حالا وای وای وای وای وای وای

حالا وای وای وای وای وای وای

حالا وای وای وای وای وای وای

http://www.flashkhor.com







برچسب ها دانلود آهنگ غم شده عادت دانلود اهنگ حالا وای وای از کامبیز دانلود آهنگ تو این زمونه عشق نمیمونه از سحر تو این زمونه عشق نمیمونه ریمیکس دانلود آهنگ تو این زمونه عشق نمیمونه با صدای سحر دانلود ریمیکس آهنگ حالا وای وای شهرام شب پره تو این زمونه عشق نمیمونه شهاب تیام تواین زمونه عشق نمیمونه سحر دانلود آهنگ حالا وای وای کامبیز با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو