loading...

ام پی تری فول

متن آهنگ تو خودم میسوزم رضا یزدانیLyrics Music Reza Yazdani Too Khodam Misoozamمتن آهنگ تو خودم میسوزم رضا یزدانیترانه و شعر آهنگ تو خودم میسوزم رضا یزدانیزندگیم گوشه ی رینگ زیر مشت و لگده اون طرف به

حسین بازدید : 191 چهارشنبه 15 خرداد 1398



متن آهنگ تو خودم میسوزم رضا یزدانی

Lyrics Music Reza Yazdani Too Khodam Misoozam

متن آهنگ تو خودم میسوزم رضا یزدانی

ترانه و شعر آهنگ تو خودم میسوزم رضا یزدانی

زندگیم گوشه ی رینگ زیر مشت و لگده اون طرف به رویاهام یه کسی چاقو زده
وقتی که گفتی بهم هیچ وقت پی م نگرد انگاری دنیامو یکی تو آب خفه کرد

سر که برگردوندی آرزومو کُشتی زندگیمو بردی با یه کوله پُشتی
فاصله م تا مُردن بسته به دوریته من یه پمپ بنزین رفتنت کبریته



تو خودم میسوزم وقتی نیستی پیشم یه گالُن تنهایی وسط آتیشم
تو خودم میسوزم وقتی نیستی پیشم یه گالُن تنهایی وسط آتیشم

تکست آهنگ تو خودم میسوزم رضا یزدانی

من یه آیینه ام که گیرِ شب افتادم یه زمین لرزه م که هی عقب افتادم
یه حنا بندونم اما زیر آوار یه دُکُون سوخته وسطایه بازار

من سکانسه مُردن ته یه تیتراژم لاشه ای اوراقی ته یه گاراژم
حال و روزم خوش نیست نفسام بی جونه کاش یکی پیدا شه تو رو برگردونه

تو خودم میسوزم وقتی نیستی پیشم یه گالُن تنهایی وسط آتیشم
تو خودم میسوزم وقتی نیستی پیشم یه گالُن تنهایی وسط آتیشم




https://www.faratext.com







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول تو خودم میسوزم رضا یزدانی دانلود آهنگ جدید ایرانی متن آهنگ تو خودم میسوزم رضا یزدانی دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید تو خودم میسوزم رضا یزدانی Download Music دانلود آهنگ تو خودم میسوزم رضا یزدانی با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل تو خودم میسوزم رضا یزدانی دانلود آهنگ بیکلام تو خودم میسوزم رضا یزدانی تو خودم میسوزم رضا یزدانی متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو