loading...

ام پی تری فول

دانلود آهنگ جدید باز دلم میگیره نفسام سنگینه ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل باز دلم میگیره نفسام سنگینه  ,دانلود آهنگ باز دلم میگیره نفسام سنگینه  با کیفیت 320,باز دلم میگیر

حسین بازدید : 173 پنجشنبه 16 خرداد 1398

دانلود آهنگ جدید باز دلم میگیره نفسام سنگینه ,دانلود آهنگ جدید ایرانی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل باز دلم میگیره نفسام سنگینه  ,دانلود آهنگ باز دلم میگیره نفسام سنگینه  با کیفیت 320,باز دلم میگیره نفسام سنگینه ,کد آهنگ پیشواز همراه اول باز دلم میگیره نفسام سنگینه  ,دانلود آهنگ بیکلام باز دلم میگیره نفسام سنگینه ,متن آهنگ باز دلم میگیره نفسام سنگینه  ,دانلود آهنگ,Download Music,متن آهنگ,

 

 

دانلود آهنگ باز دلم میگیره نفسام سنگینه

تو دلم کدورتو هی کینه هی کینه

باز دلم میگیره دوباره ب عشق یار

عشق با یارشه او ماهم چشم انتظار

باز دلم میگیره ب یاد خاطره ها بعد رفتنش میدونه دنیام عذابه

باز دلم میگیره باز دلم میگیره

ورس اخر حرفام سنگینه غمگینه

 

 

Download-Darkhsati







برچسب ها دانلود آهنگ جدید باز دلم میگیره نفسام سنگینه دانلود آهنگ جدید ایرانی کد آهنگ پیشواز ایرانسل باز دلم میگیره نفسام سنگینه دانلود آهنگ باز دلم میگیره نفسام سنگینه با کیفیت 320 باز دلم میگیره نفسام سنگینه کد آهنگ پیشواز همراه اول باز دلم میگیره نفسام سنگینه دانلود آهنگ بیکلام باز دلم میگیره نفسام سنگینه متن آهنگ باز دلم میگیره نفسام سنگینه دانلود آهنگ Download Music متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو