loading...

ام پی تری فول

  دانلود آهنگ فکرت نمیره از سرمتو نفسای آخرم امشب دلم گرفته باز🥀🥀 بدجوری میلرزه تنم💔💔💔 حال باور عشق من دیگه ندارمت تورو حالا که عاشقت شدم ساده بهم میگی برو😔😔😔🥀 شب و تنهایی و غصه طاقتم سر او

حسین بازدید : 292 پنجشنبه 16 خرداد 1398

 

دانلود آهنگ فکرت نمیره از سرمتو نفسای آخرم

امشب دلم گرفته باز🥀🥀

بدجوری میلرزه تنم💔💔💔

حال باور عشق من دیگه ندارمت تورو

حالا که عاشقت شدم ساده بهم میگی برو😔😔😔🥀

شب و تنهایی و غصه طاقتم سر اومده

تو بگو چم شده آخه به سرم چی اومده

همه رو کلافه کردم با صدای گریه هام

 

 

از بس داد زدم داد همه دراومده

به خدا دست خودم نیست دوست دارم تورو😔🥀🥀🥀

داره جون میده دلم چرا نمیفهمی منو

🖤🖤🥀

 

Download-Darkhsati







برچسب ها متن آهنگ فکرت نمیره از سرم تو نفسای آخرم دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ فکرت نمیره از سرم تو نفسای آخرم با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز همراه اول فکرت نمیره از سرم تو نفسای آخرم دانلود آهنگ بیکلام فکرت نمیره از سرم تو نفسای آخرم کد آهنگ پیشواز ایرانسل فکرت نمیره از سرم تو نفسای آخرم دانلود آهنگ Download Music دانلود آهنگ جدید فکرت نمیره از سرم تو نفسای آخرم متن آهنگ فکرت نمیره از سرم تو نفسای آخرم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو