loading...

ام پی تری فول

,    کد اهنگ پیشواز هوروش بند دلم پریشونه,    کد پیشواز هوروش بند ماه دلم,    کد پیشواز همراه اول هوروش بند ماه دلم,    کد اهنگ پیشواز هوروش

حسین بازدید : 313 پنجشنبه 16 خرداد 1398


,    کد اهنگ پیشواز هوروش بند دلم پریشونه
,    کد پیشواز هوروش بند ماه دلم
,    کد پیشواز همراه اول هوروش بند ماه دلم
,    کد اهنگ پیشواز هوروش بند همراه اول
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول هوروش بند ماه پیشونی
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول هوروش بند با پخش انلاین
,    کد پیشواز همراه اول هوروش بند ماه پیشونی
,    کد پیشواز همراه اول هوروش بند یه اشتباه
,    کد پیشواز ماه دلم همراه اول

 

۵۵۱۱۵۱۵۶ دلم پریشونه ۱ هوروش باند

۵۵۱۱۵۱۵۷ دلم پریشونه ۲ هوروش باند

۵۵۱۱۵۱۵۸ دلم پریشونه ۳ هوروش باند

ماهانه ۳۰۰ تومان

۵۵۱۱۵۱۴۰ دلم پریشونه ۱ هوروش باند

۵۵۱۱۵۱۴۱ دلم پریشونه ۲ هوروش باند

۵۵۱۱۵۱۴۲ دلم پریشونه ۳ هوروش باند

هفتگی ۱۲۶ تومان

فعال سازی با ارسال کد مورد نظر به ۷۵۷۵

♫♫♫♫♫♫

متن آهنگ دلم پریشونه هوروش بند :

من پای پیاده کنار ساحل صدای بارون
من کور بشم ای کاش
جلو چشامه خاطره هامون
هی یادت میادش میذاشتی با عشق
سر روی شونم تو صدام میکردی بهت میگفتم دردت به جونم
مث موهات دلم پریشونه آخه بی تو چطور برم خونه چشامو تا کی گریه بلرزونه پس تو کجایی
مث موهات دلم پریشونه آخه بی تو چطور برم خونه چشامو تا کی گریه بلرزونه پس تو کجایی
نه بارون نه دریا نه جاده نه ابرا میدونن چی میخوام من از دار دنیا
نبودی ببینی چی اومد سر من بیا غنچه کن باز گل نیلوفر من
مث موهات دلم پریشونه آخه بی تو چطور برم خونه چشامو تا کی گریه بلرزونه پس تو کجایی
مث موهات دلم پریشونه آخه بی تو چطور برم خونه چشامو تا کی گریه بلرزونه پس تو کجایی

 

 

http://mtn-music.org







برچسب ها کد اهنگ پیشواز هوروش بند دلم پریشونه کد پیشواز هوروش بند ماه دلم کد پیشواز همراه اول هوروش بند ماه دلم کد اهنگ پیشواز هوروش بند همراه اول کد آهنگ پیشواز همراه اول هوروش بند ماه پیشونی کد آهنگ پیشواز همراه اول هوروش بند با پخش انلاین کد پیشواز همراه اول هوروش بند ماه پیشونی کد پیشواز همراه اول هوروش بند یه اشتباه کد پیشواز ماه دلم همراه اول
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو