loading...

ام پی تری فول

, دانلود اهنگ ساز زمانه کوک کوک , دانلود آهنگ خدا همین حوالیه حامد همایون , خدا همین حوالیه حامد همایون 320 , متن اهنگ خدا همین حوالیه , دانلود آهنگ خدا همین ح

حسین بازدید : 221 جمعه 17 خرداد 1398


,    دانلود اهنگ ساز زمانه کوک کوک
,    دانلود آهنگ خدا همین حوالیه حامد همایون
,    خدا همین حوالیه حامد همایون 320
,    متن اهنگ خدا همین حوالیه
,    دانلود آهنگ خدا همین حوالیه از احسان فدایی
,    دانلود آهنگ دلت نلرزه قرص قرص
,    حامد همایون خدا همین حوالی
,    دانلود آهنگ حامد همایون دنیای من
,    دانلود آهنگ های حامد همایون

ساز زمانه کوک کوک حال من و تو خوب خوب

پای به پای من بیا دست به دست من بکوب

چه حال خوب و سرخوشی ، پشت به پشت من بده

دلت نلرزه قرص قرص مشت به مشت من بده

به روزگارمون بخند ، که خنده ی تو عالیه

خیالتم که تخت تخت خدا همین حوالیه

به روزگارمون بخند ، که خنده ی تو عالیه

خیالتم که تخت تخت خدا همین حوالیه

♫♫♫

آهنگ حامد همایون خدا همین حوالیه

♫♫♫

ساز زمانه کوک کوک حال من و تو خوب خوب

پای به پای من بیا دست به دست من بکوب

چه حال خوب و سرخوشی ، پشت به پشت من بده

دلت نلرزه قرص قرص مشت به مشت من بده

به روزگارمون بخند ، که خنده ی تو عالیه

خیالتم که تخت تخت خدا همین حوالیه

به روزگارمون بخند ، که خنده ی تو عالیه

خیالتم که تخت تخت خدا همین حوالیه

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )

 

 

 

https://nicmusic.net/







برچسب ها دانلود اهنگ ساز زمانه کوک کوک دانلود آهنگ خدا همین حوالیه حامد همایون خدا همین حوالیه حامد همایون 320 متن اهنگ خدا همین حوالیه دانلود آهنگ خدا همین حوالیه از احسان فدایی دانلود آهنگ دلت نلرزه قرص قرص حامد همایون خدا همین حوالی دانلود آهنگ حامد همایون دنیای من دانلود آهنگ های حامد همایون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو