loading...

ام پی تری فول

دانلود آهنگ دلمو میبری از جواد عشقی با کیفیت 320,دانلود لینک مستقیم آهنگ دلمو میبری از جواد عشقی,کد آهنگ پیشواز ایرانسل دلمو میبری از جواد عشقی ,دلمو میبری از ج

حسین بازدید : 225 شنبه 18 خرداد 1398





متن آهنگ دلمو میبری از جواد عشقی
کافیه اسم رو لبای تو بشینه
واسه من دیونه خوشبختی همینه
کافیه که بدونی خیلی تو رو میخوام
مرسی از اینکه پا گذاشتی توی دنیام

چجوری بهت بگم تموم زندگیمی
دیوونمو تو علت دیوونگیمی
چجوری بهت بگم نباشی تو نمیشه
دلی که پیش تو وقت عاشقیشه
تکست آهنگ دلمو میبری از جواد عشقی



دلمو میبری تا کجا با نگات
اگه لب تر کنی من میمیرم برات
نمیافته ی لحظه هم هوات از سرم
عزیزم من خودم نارتو میخرم
عزیزم من خودم نارتو میخرم

اینکه روت حساسم دست خودم نیست
میدونی علاقه من به تو کم نیست
آره تو عشق و عاشقی کم نمیارم
تا دنیا دنیاست تنهات نمیذارم
آروم آروم تو شدی دار و ندارم
عاشقتم نمیشه که به روم نیارم

دلمو میبری تا کجا با نگات
اگه لب تر کنی من میمیرم برات
نمیافته ی لحظه هم هوات از سرم
عزیزم من خودم نارتو میخرم
عزیزم من خودم نارتو میخرم

balmusic.ir







برچسب ها دانلود آهنگ دلمو میبری از جواد عشقی با کیفیت 320 دانلود لینک مستقیم آهنگ دلمو میبری از جواد عشقی کد آهنگ پیشواز ایرانسل دلمو میبری از جواد عشقی دلمو میبری از جواد عشقی کد آهنگ پیشواز همراه اول دلمو میبری از جواد عشقی دانلود آهنگ بیکلام دلمو میبری از جواد عشقی متن آهنگ دلمو میبری از جواد عشقی دانلود ریمیکس دلمو میبری از جواد عشقی دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید دلمو میبری از جواد عشقی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو