loading...

ام پی تری فول

دانلود آهنگ جدید مقصر از محمد حسین نجفی,دانلود آهنگ مقصر از محمد حسین نجفی با کیفیت 320,دانلود آهنگ بیکلام مقصر از محمد حسین نجفی,کد آهنگ پیشواز همراه اول مقصر

حسین بازدید : 251 شنبه 18 خرداد 1398




متن آهنگ مقصر از محمد حسین نجفی
من دیگه مال تو نیستم برو پیش یکی دیگه
حقمه باهات نباشم وقتی سردیت اینو میگه
اگه فکر میکنی خوبی میگی اشتباه نکردی
پس چرا وقتی که تنهام پیش من برنمیگردی

بینمون فاصله افتاد دل من پر شده از درد
خیلی از فاصله ها رو نمیشه با گریه پر کرد


تو قسم خوردی به جونت رابطه خراب نمیشه
انگاری جای دوتامون من مقصرم همیشه
تکست آهنگ مقصر از محمد حسین نجفی

هرچی که خواستی همون شد روانیم کردی با کارات
من که موندم پای حرفهام تو نموندی پای حرفهات
فقط از تو عشق میخواستم بی تفاوتیتو دیدم
رو تو چشمامو میبندم دیگه از دنیا بریدم

بینمون فاصله افتاد دل من پر شده از درد
خیلی از فاصله ها رو نمیشه با گریه پر کرد
تو قسم خوردی به جونت رابطه خراب نمیشه
انگاری جای دوتامون من مقصرم همیشه

balmusic.ir







برچسب ها دانلود آهنگ جدید مقصر از محمد حسین نجفی دانلود آهنگ مقصر از محمد حسین نجفی با کیفیت 320 دانلود آهنگ بیکلام مقصر از محمد حسین نجفی کد آهنگ پیشواز همراه اول مقصر از محمد حسین نجفی دانلود ریمیکس مقصر از محمد حسین نجفی متن آهنگ مقصر از محمد حسین نجفی کد آهنگ پیشواز ایرانسل مقصر از محمد حسین نجفی دانلود لینک مستقیم آهنگ مقصر از محمد حسین نجفی مقصر از محمد حسین نجفی دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو