loading...

ام پی تری فول

  روبروم بشینو دستامو بگیرو واسه آخرین بار نبضتو با من یکی کن تو چشام نگاه کن واسم یکم دعا کن سر سجادت کمی سفارشمو به خدا کن آخه اونا نخواستن آخه اونا نذاشتن آخه سرنوشت ما دست اوناست

حسین بازدید : 324 یکشنبه 19 خرداد 1398

 

روبروم بشینو دستامو بگیرو واسه آخرین بار

نبضتو با من یکی کن

تو چشام نگاه کن واسم یکم دعا کن

سر سجادت کمی سفارشمو به خدا کن

آخه اونا نخواستن آخه اونا نذاشتن

آخه سرنوشت ما دست اوناست فداتشم

 

واسه آخرین بار نبضتو با من یکی کن ♬♫
تو چشام نگاه کن واسم یکم دعا کن ♬♫
سر سجادت کمی سفارشمو به خدا کن
آخه اونا نخواستن آخه اونا نذاشتن ♬♫
آخه سرنوشت ما دست اوناست فداتشم ♬♫
الهی بمیرم اشکاتو نبینم
نمیدونم چطوری باید سراغتو نگیرم ♬♫
ادیان میمیره اخه اینجوری گریه نکن ♬♫
من دلم میگیره اخه تو رو خدا گریه نکن

upmusics.com







برچسب ها کد آهنگ پیشواز ایرانسل روبروم بشینو دستامو بگیرو واسه آخرین بار دانلود آهنگ روبروم بشینو دستامو بگیرو واسه آخرین بار با کیفیت 320 دانلود آهنگ بیکلام روبروم بشینو دستامو بگیرو واسه آخرین بار متن آهنگ روبروم بشینو دستامو بگیرو واسه آخرین بار کد آهنگ پیشواز همراه اول روبروم بشینو دستامو بگیرو واسه آخرین بار دانلود آهنگ جدید روبروم بشینو دستامو بگیرو واسه آخرین بار دانلود ریمیکس روبروم بشینو دستامو بگیرو واسه آخرین بار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو