loading...

ام پی تری فول

  دستت اگه یه روزی شد واسه هرکی تو قول بده بازم یاد من بیفتی یاد اینکه چقدر ما واسه هم میمردیم جامو انقدر زود گرفت     بگو هنوز فکر میکنی به من تو دلت یادته شب آخر گریم

حسین بازدید : 209 سه شنبه 21 خرداد 1398

 

دستت اگه یه روزی شد واسه هرکی تو

قول بده بازم یاد من بیفتی

یاد اینکه چقدر ما واسه هم میمردیم

جامو انقدر زود گرفت    

بگو هنوز فکر میکنی به من تو دلت

یادته شب آخر گریمون گرفت

فقط یاد من بیفت

 

دستت اگه یه روزی شد واسه هرکی تو

قول بده بازم یاد من بیفتی

یاد اینکه چقدر ما واسه هم میمردیم

جامو انقدر زود گرفت    

بگو هنوز فکر میکنی به من تو دلت

یادته شب آخر گریمون گرفت

فقط یاد من بیفت







برچسب ها کد پیشواز همراه اول دستت اگه یه روزی شد واسه هرکی تو کد پیشواز ایرانسل دستت اگه یه روزی شد واسه هرکی تو دانلود آهنگ دستت اگه یه روزی شد واسه هرکی تو دانلود آهنگ دستت اگه یه روزی شد واسه هرکی تو با کیفیت 320 دانلود آهنگ بیکلام دستت اگه یه روزی شد واسه هرکی تو دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ عاشقانه متن آهنگ دستت اگه یه روزی شد واسه هرکی تو دانلود ریمیکس دستت اگه یه روزی شد واسه هرکی تو دانلود آهنگ جدید Download New Music دانلود آهنگ جدید خرداد ماه 1398 دانلود آهنگ احساسی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو