loading...

ام پی تری فول

زمزمه کن ترانه ی شبای بی ستاره روبه آسمون امید بده یه خورشید دوباره روشکستن قلب من و هرکی تونست تجربه کرداما نمی تونه کسی بگیره از دلم تو روای که تمامه زندگیم با اسم تو شروع می شهیه روز نیاد به من بگی

حسین بازدید : 137 سه شنبه 21 خرداد 1398


زمزمه کن ترانه ی شبای بی ستاره رو

به آسمون امید بده یه خورشید دوباره رو

شکستن قلب من و هرکی تونست تجربه کرد

اما نمی تونه کسی بگیره از دلم تو رو

ای که تمامه زندگیم با اسم تو شروع می شه

یه روز نیاد به من بگی که دیگه از پیشم برو

ستاره ی شبای من نوبت از تو خوندنه

بیا که قلب من فقط به خاطر تو می زنه


تجربه کن یه شب از اون شبای بی قراری مو

شاید که باورت بشه درد دل فراری مو

روزای تنهایی من مثل زمستون می مونه

آخه نبودی ببینی روزای بی بهاری مو

ای که حضورت می تونه بسوزونه تو دل من

روزای بی بهاری و شبای بی قراری مو

ستاره ی شبای من نوبت از تو خوندنه

بیا که قلب من فقط به خاطر تو می زنه











برچسب ها کد پیشواز همراه اول زمزمه کن ترانه ی شبای بی ستاره رو دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ بیکلام زمزمه کن ترانه ی شبای بی ستاره رو دانلود آهنگ زمزمه کن ترانه ی شبای بی ستاره رو با کیفیت 320 دانلود آهنگ عاشقانه متن آهنگ زمزمه کن ترانه ی شبای بی ستاره رو کد پیشواز ایرانسل زمزمه کن ترانه ی شبای بی ستاره رو دانلود ریمیکس زمزمه کن ترانه ی شبای بی ستاره رو دانلود آهنگ زمزمه کن ترانه ی شبای بی ستاره رو دانلود آهنگ جدید Download New Music دانلود آهنگ جدید خرداد ماه 1398 دانلود آهنگ احساسی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو