loading...

ام پی تری فول

آهنگ الهه آرامش ایمان سیاهپوشانLyrics Music Elahe Aramesh Iman Siahpooshan ♫♫♫چه نوری از ستاره ها به دور ما حلقه زدهامشب به جشن منو تو حتی خدا هم اومدهخونه رو تزیین میکن با ماه و خورشید و چشاتتو لایق

حسین بازدید : 215 چهارشنبه 22 خرداد 1398


آهنگ الهه آرامش ایمان سیاهپوشان

Lyrics Music Elahe Aramesh Iman Siahpooshan



♫♫♫

چه نوری از ستاره ها به دور ما حلقه زده
امشب به جشن منو تو حتی خدا هم اومده
خونه رو تزیین میکن با ماه و خورشید و چشات
تو لایقی بجای فرش بهشت بیوفته زیر پات
منو تو مال هم شدیم شدی تمام زندگیم
باید که این حادثه رو به همه ی دنیا بگیم



تو آینه ی چشمای من نگاه کن ببین چه زیبا شدی نازنینم
دارم تو زیبایی چشمای تو آینده ی روشنمو میبینم
گُلی که با دست تو چیده میشه نشونی از شروع یک بهاره
بهار اگه تو دستای تو باشه همیشه تو این خونه موندگاره

♫♫♫

میخوام که مرد خونه ی بانوی رویاهام بشم
توهم بشی برای من الهه ی آرامشم
بهار من بانوی من رویای رو بروی من
قشنگترین بهانه ی تعبیر آرزوی من
امشبو ما کنار هم چه عاشقونه جمع شدیم
خداروشکر که آخرش منو تو مال هم شدیم

تو آینه ی چشمای من نگاه کن ببین چه زیبا شدی نازنینم
دارم تو زیبایی چشمای تو آینده ی روشنمو میبینم
گلی که با دست تو چیده میشه نشونی از شروع یک بهاره
بهار اگه تو دستای تو باشه همیشه توی این خونه موندگاره

ترانه سرا : مرتضی ایوبی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو