loading...

ام پی تری فول

,    کد آهنگ پیشواز شادمهر عقیلی انتخاب ایرانسل,    کد پیشواز اهنگ عادت شادمهر عقیلی,    کد اهنگ پیشواز اغوش شادمهر,    کد آهنگ پیشواز ایران

حسین بازدید : 1786 جمعه 24 خرداد 1398

,    کد آهنگ پیشواز شادمهر عقیلی انتخاب ایرانسل
,    کد پیشواز اهنگ عادت شادمهر عقیلی
,    کد اهنگ پیشواز اغوش شادمهر
,    کد آهنگ پیشواز ایرانسل شادمهر عقیلی با پخش انلاین
,    کد پیشواز ایرانسل شادمهر عقیلی روز سرد
,    کد پیشواز اهنگ باور شادمهر
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول شادمهر عقیلی مسافر
,    کد آهنگ پیشواز همراه اول شادمهر عقیلی حالم عوض میشه
,    کد پیشواز همراه اول شادمهر عقیلی فقط با تو عشقم

,   

درگیر رویای توام

منو دوباره خواب کن

دنیا اگه تنهام گذاشت

تو منو انتخاب کن

دلت از آرزوی من

انگار بی خبر نبود

حتی تو تصمیمای من

چشمات بی اثر نبود

خواستم بهت چیزی نگم

تا با چشام خواهش کنم

درا رو بستم روت تا

احساس آرامش کنم

باور نمی کنم ولی

انگار غرور من شکست

اگه دلت میخواد بری

اصرار من بی فایدست

هر کاری میکنه دلم

تا بغضمو پنهون کنه

چی میتونه فکر تو رو

از سر من بیرون کنه

یا داغ رو دلم بذار

یا که از عشقت کم نکن

تمام تو سهم منه

به کم قانعم نکن

 

 

 ,    کد آهنگ پیشواز شادمهر عقیلی انتخاب ایرانسل

*درخواستی کاربران**سایت پیشواز من**پخش بزودی – هنوز ساخته نشده*

این پیشواز از طریق کاربران سایت مادرخواست شده - این پیشواز  درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیرد

اگر دنبال آهنگ پیشوازی هستین که توی اینترنت نیست اسم شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990

هنوز منتشر نشده - پس از انتشار در سایت قرار میگیرد

 

http://www.flashkhor.com

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز شادمهر عقیلی انتخاب ایرانسل کد پیشواز اهنگ عادت شادمهر عقیلی کد اهنگ پیشواز اغوش شادمهر کد آهنگ پیشواز ایرانسل شادمهر عقیلی با پخش انلاین کد پیشواز ایرانسل شادمهر عقیلی روز سرد کد پیشواز اهنگ باور شادمهر کد آهنگ پیشواز همراه اول شادمهر عقیلی مسافر کد آهنگ پیشواز همراه اول شادمهر عقیلی حالم عوض میشه کد پیشواز همراه اول شادمهر عقیلی فقط با تو عشقم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو