loading...

ام پی تری فول

X دانلود آهنگ کمیاب X دانلود ریمیکس سلامتی اون بی وفا محسن دولت X دانلود آهنگ درخواستی X دانلود آهنگ سلامتی اون بی وفا محسن دولت بیکلام X کد پیشواز ایرانسل سلامتی اون بی وفا م

حسین بازدید : 305 جمعه 31 خرداد 1398
X دانلود آهنگ کمیاب X دانلود ریمیکس سلامتی اون بی وفا محسن دولت X دانلود آهنگ درخواستی X دانلود آهنگ سلامتی اون بی وفا محسن دولت بیکلام X کد پیشواز ایرانسل سلامتی اون بی وفا محسن دولت X دانلود آهنگ سلامتی اون بی وفا محسن دولت کیفیت 320 X Download New Music X کد پیشواز همراه اول سلامتی اون بی وفا محسن دولت X متن آهنگ سلامتی اون بی وفا محسن دولت X دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم X دانلود آهنگ نایاب X دانلود آهنگ X دانلود آهنگ سلامتی اون بی وفا محسن دولت

 

 

دلم گرفت بیچاره ام آروم بگیر تو سینم

اون دیگه دوسم نداره قسمت من همینه

اون دیگه دوسم نداره قسمت من همینه..

بخوای نخوای کبوتر عاشق پرش شکسته

غبار غم ها رو غرور خنده هام نشسته

غبار غم ها رو غرور خنده هام نشسته

سلامتی اون بی وفا این پیک رو میزنم من

خوشبخت بشه نشکنه قلبش من به جاش بکنم

سلامتی اون بی وفا این پیک رو میزنم من

خوشبخت بشه نشکنه قلبش من به جاش بکنم

میخونم از غم بدونت ..

http://nakaman1.ir

دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها دانلود آهنگ کمیاب دانلود ریمیکس سلامتی اون بی وفا محسن دولت دانلود آهنگ درخواستی دانلود آهنگ سلامتی اون بی وفا محسن دولت بیکلام کد پیشواز ایرانسل سلامتی اون بی وفا محسن دولت دانلود آهنگ سلامتی اون بی وفا محسن دولت کیفیت 320 Download New Music کد پیشواز همراه اول سلامتی اون بی وفا محسن دولت متن آهنگ سلامتی اون بی وفا محسن دولت دانلود اهنگ جدید با لینک مستقیم دانلود آهنگ نایاب دانلود آهنگ دانلود آهنگ سلامتی اون بی وفا محسن دولت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو