loading...

ام پی تری فول

  یه مردی به سن من عاشق بشه با موهای جوگندمی رو به روت چقدر فرق داره نگاهش به عشق تو رو میرسونه به هر آرزوت با کهنه شراب مست‌ تر میشه شد نگاه کن چقدر تجربه‌ است پشت من نمیبینی خا

حسین بازدید : 221 یکشنبه 02 تیر 1398

 

یه مردی به سن من عاشق بشه

با موهای جوگندمی رو به روت

چقدر فرق داره نگاهش به عشق

تو رو میرسونه به هر آرزوت

با کهنه شراب مست‌ تر میشه شد

نگاه کن چقدر تجربه‌ است پشت من

نمیبینی خامی و پوچی ازم

 

فقط گل میگیری تو از مشت من

آهنگ یه مردی به سن من عاشق بشه از ابی

خودم کمتر از تو نفس میکشم

که سهم هوامو ببخشم به تو

تو حرف زیادی داری با خدا

بگو تا خدامو ببخشم به تو

ببین هر دفعه توی آغوشمی

یه راز مگو رو بگو میکنم

بمیرم دوباره به دنیا بیام

تو رو از خدا آرزو میکنم

آهنگ یه مردی به سن من عاشق بشه از ابی

یه مردی به سن من عاشق بشه

به لمس تن و بوسه دلبسته نیست

اگه از زمین و زمان خسته شه

همین که به تو میرسه خسته نیست

به تنهایی عادت نده قلبتو

نگی هرکی عاشق شده باخته

همین عشقی تو وجود منه

ازم آدم بهتری ساخته

 

http://nakaman1.ir







برچسب ها دانلود آهنگ کهنه شراب دانلود آهنگ نفسی هست و دمی هست واز اون کهنه شراب دانلود آهنگ به هرچی بی نیازه میدم دست رفاقت نفسی هستو دمی هستو دانلود آهنگهای قدیمی شهلا سرشار آهنگ شهلا سرشار نفسی هست دانلود آهنگ شهلا سرشار دانلود آهنگ های شهلا سرشار اهنگ کهنه شراب امید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو