loading...

ام پی تری فول

    ♫♫ سرگرمی تو شده بازی با این دل غمگین و خستمیادت نمیاد اون همه قول و قرارایی که با تو بستمبا این همه ظلم تو ببین باز چه جوری پای این همه قول و قرارا من نشستم نشکن دلموبه خدا آهم میگیره

حسین بازدید : 715 پنجشنبه 06 تیر 1398

 

 

♫♫ سرگرمی تو شده بازی با این دل غمگین و خستم
یادت نمیاد اون همه قول و قرارایی که با تو بستم
با این همه ظلم تو ببین باز چه جوری پای این همه قول و قرارا من نشستم
نشکن دلمو
به خدا آهم میگیره دامن تو عاقبت یه روز
نگو بی خبری
نگو نمیدونی دلم پر از یه نفرین سینه سوز
نگو بی خبری
نگو نمیدونی وقتی که نیستی گریه شده کار این دل عاشق شب و روز
دیوونه نکن دلمو
آهم میگیره دامن تو عاقبت یه روز
نگو بی خبری
نگو نمیدونی دلم پر از یه نفرین سینه سوز

 

نگو بی خبری
نگو نمیدونی وقتی که نیستی گریه شده کار این دل عاشق شب و روز
سرگرمی تو شده بازی با این دل غمگین و خستم
یادت نمیاد اون همه قول و قرارایی که با تو بستم
با این همه ظلم تو ببین باز چه جوری پای این همه قول و قرارا من نشستم
نشکن دلمو
به خدا آهم میگیره دامن تو عاقبت یه روز
نگو بی خبری
نگو نمیدونی دلم پر از یه نفرین سینه سوز
نگو بی خبری
نگو نمیدونی وقتی که نیستی گریه شده کار این دل عاشق شب و روز
دیوونه نکن دلمو
آهم میگیره دامن تو عاقبت یه روز
نگو بی خبری
نگو نمیدونی دلم پر از یه نفرین سینه سوز
نگو بی خبری
نگو نمیدونی وقتی که نیستی گریه شده کار این دل عاشق شب و روز

http://www.irmp3.ir/







برچسب ها متن اهنگ سرگرمی تو اهنگ قدیمی محسن یگانه نشکن دلمو اهنگ نشکن دلمو دانلود آهنگ نشکن دلمو بخدا آهم میگیره دامنتو اهنگ نشکن دلمو به زبان روسی اهنگ نشکن دلمو با گیتار دانلود آهنگ بی کلام نشکن دلمو دانلود آهنگ نشکن دلمو از محسن یگانه 320 آکورد آهنگ نشکن دلمو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو