loading...

ام پی تری فول

,    ,    دانلود اهنگ سیاوش سهراب بنام کم لطفی,    دانلود آهنگ شاد از سیاوش سهراب,    سیاوش سهراب جوانی,    دانلود آهنگ بیقرا

حسین بازدید : 189 پنجشنبه 13 تیر 1398


,   
,    دانلود اهنگ سیاوش سهراب بنام کم لطفی
,    دانلود آهنگ شاد از سیاوش سهراب
,    سیاوش سهراب جوانی
,    دانلود آهنگ بیقرار از سیاوش سهراب
,    دانلود آهنگ جادوی مهتاب از سیاوش سهراب
,    دانلود آهنگ سیاوش سهراب یادگاری
,    دانلود آهنگ ماهیگیر و دریا از سیاوش سهراب
,    پخش آنلاین آهنگهای سیاوش سهراب
,    گلچین آهنگ های سیاوش سهراب

 

دانلود آهنگ غمگین کم لطفی از سیاوش سهراب

متن آهنگ

اگه بخواد زندگی همین باشه که هستش

باید بگم من دیگه خسته شدم ز دستش

یار که وفا نداره

دلش صفا نداره

شانسم که چاره سازه

کاری با ما نداره

کم لطفی می کنه دلبر با من

دنیا لج می کنه با من یا من

کاشکی بهار عقی

نقش خیال من بود

از این همه ستاره

یکیش تو فال من بود

کاشکی تو شهر غربت

تنها ترین نبودم

زمزمه ی نسیمی در خور حال من بود

اگه بخواد زندگی همیتن باشه که هستش

باید بگم من دیگه خسته شدم ز دستش

یار که وفا نداره

دلش صفا نداره

شانسم که چاره سازه

کاری با ما نداره

دانلود آهنگ با کیفیت

http://nakaman1.ir







برچسب ها دانلود اهنگ سیاوش سهراب بنام کم لطفی دانلود آهنگ شاد از سیاوش سهراب سیاوش سهراب جوانی دانلود آهنگ بیقرار از سیاوش سهراب دانلود آهنگ جادوی مهتاب از سیاوش سهراب دانلود آهنگ سیاوش سهراب یادگاری دانلود آهنگ ماهیگیر و دریا از سیاوش سهراب پخش آنلاین آهنگهای سیاوش سهراب گلچین آهنگ های سیاوش سهراب
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو