loading...

ام پی تری فول

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی مسلخ دانلود آهنگ مسلخ محسن چاوشی 320 دانلود آهنگ مسلخ محسن چاوشی ورژن راک دانلود اهنگ مسلخ محسن چاوشی نسخه اصلی دانلود آهنگ مسلخ

حسین بازدید : 141 یکشنبه 16 تیر 1398
X دانلود آهنگ های درخواستی X دانلود آهنگ X دانلود آهنگ های نایاب X بهترین وبلاگ دانلود آهنگهای جدید X دانلود آهنگ جدید X دانلود آهنگ محسن چاوشی مسلخ X دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی مسلخ X کد آهنگ پیشواز محسن چاوشی مسلخ همراه اول X کد آهنگ پیشواز محسن چاوشی مسلخ ایرانسل X دانلود موزیک X Ahang Jadid Irani X Download New Music X متن آهنگ محسن چاوشی مسلخ X دانلود ریمیکس محسن چاوشی مسلخ

https://music-fa.com/download-song/2985/

داغِ جوون دیده ی پرپر، منم…●♪♫
مسلخ سروای تناور، منم!●♪♫
باغِ گُلِ بی بَر و بی برگ، من…●♪♫
حرمتِ آهوی جوون مرگ، من!●♪♫
ناجیِ باغِ گلِ بی برگ، کو؟●♪♫
ضامنِ آهوی جوون مرگ، کو؟●♪♫
شب شد و پیکِ تب و غم، سر رسید●♪♫
عطرِ گلاب، از خود قمصر رسید●♪♫

شعر : علی اکبر یاغی تبار
جنگ و جُل و جهل و جنون آوردن●♪♫
دختر شاه پریونُ بُردن●♪♫
حالِ من از رفته و مونده، بد شد●♪♫
قالیِ کرمون توو دبی، لگد شد!●♪♫
غیرتِ من، خارِ بیابون شده…●♪♫
بی تو، کفن خوابِ خیابون شده…●♪♫
بغضِ من از سنگ و سفاله… ولی، این من و این گریه… بگو یا علی!●♪♫


هق هقِ ابرای جهان، در توئه●♪♫
آخ نگو! بغضِ اخوان، در توئه…●♪♫
رحم به ابرای بهارم کنین!●♪♫
شاخه گلی، خرجِ مزارم کنین●♪♫
جهل و جُل و جرم و جنون آوردن●♪♫
دختر شاه پریونُ بُردن●♪♫
دستِ عجم خار رطب می خوره ●♪♫
شیره ی نخلارو عرب می خوره!●♪♫
تا میری آتیش بکشی، غماتو●♪♫
پیرهنِ عثمون می کنم، صداتو!●♪♫

ملودی و تنظیم قطعه : محسن چاوش
از من و از غیرتم ای هم نفس●♪♫
گریه به خاک پدری موند و بس…●♪♫
تا میری آتیش بکشی، غماتو●♪♫
پیرهنِ عثمون می کنم، صداتو!●♪♫
تا میری آتیش بکشی، غماتو●♪♫
پیرهنِ عثمون می کنم، صداتو!●♪♫

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 







برچسب ها دانلود آهنگ های درخواستی دانلود آهنگ دانلود آهنگ های نایاب بهترین وبلاگ دانلود آهنگهای جدید دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ محسن چاوشی مسلخ دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی مسلخ کد آهنگ پیشواز محسن چاوشی مسلخ همراه اول کد آهنگ پیشواز محسن چاوشی مسلخ ایرانسل دانلود موزیک Ahang Jadid Irani Download New Music متن آهنگ محسن چاوشی مسلخ دانلود ریمیکس محسن چاوشی مسلخ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو