loading...

ام پی تری فول

دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی همخواب آهنگ همخواب رقیبانی محسن چاوشی دانلود اهنگ شهرزاد محسن چاوشی متن آهنگ همخواب چاوشی دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی دیوونه دا

حسین بازدید : 162 یکشنبه 16 تیر 1398

متن آهنگ محسن چاوشی همخواب

همخواب رقیبانی و من تاب ندارم

بیتابمو از غصه ی این خواب ندارم

دلتنگمو با هیچ کسم میل سخن نیست

کس در همه افاق به دل تنگی من نیست

 

بسیار ستمکار و بسی عهد شکن هست

اما به ستمکاری آن عهد شکن نیست عهد شکن نیست

پیش تو بسی از همه کس خوار ترم

زان روی که از جمله گرفتارترم من

روزی که نماند دگری بر سره کویت

دانی که ز اغیار وفادارترم من

بر بی کسی من نگران چاره ی من کن

زان کز همه کس بی کسو بی یار ترم من

بی یار ترم من بی یار ترم من بی یار ترم من

 

http://sakhamusic.ir

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها متن آهنگ محسن چاوشی همخواب دانلود آهنگ های درخواستی کد آهنگ پیشواز محسن چاوشی همخواب همراه اول دانلود آهنگ دانلود آهنگ های نایاب بهترین وبلاگ دانلود آهنگهای جدید دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید محسن چاوشی همخواب دانلود آهنگ محسن چاوشی همخواب دانلود موزیک دانلود ریمیکس محسن چاوشی همخواب Ahang Jadid Irani Download New Music کد آهنگ پیشواز محسن چاوشی همخواب ایرانسل
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو