loading...

ام پی تری فول

دلم گرفت از این روزا از این روزای بی نشون از این همه دربه دری از گردش زموندلم گرفت از آدما از آدمای مهربون , از مترسکای پست از همدلای هم زبوندلم گرفت از آدمو , از آدمای مهربون از مترسکای بد از همدلای

حسین بازدید : 186 چهارشنبه 19 تیر 1398

دلم گرفت از این روزا از این روزای بی نشون از این همه دربه دری از گردش زمون

دلم گرفت از آدما از آدمای مهربون , از مترسکای پست از همدلای هم زبون

دلم گرفت از آدمو , از آدمای مهربون از مترسکای بد از همدلای هم زبون

تو هم که بی صدا شدی آهای خدای آسمون



آهای خدای عاشقا تو یی فقط دل خوشی مون

آره دلمون خیلی پره از غمای رنگ و رنگارنگ




از جلمه دوست دارم از دروغای خیلی قشنگ

تو هم بی صدا شدی آهای خدای آسمون

دانلود آهنگ جدید امین رستمی بنام دلم گرفت

آهای خدای عاشقا تویی فقط دل خوشی مون

آره دلم خیلی پره از غمای رنگ و رنگارن

از جمله دوست دارم دروغای خیلی قشنگ







برچسب ها دانلود آهنگ دلم گرفت از امین رستمی بابک مافی کد آهنگ پیشواز دلم گرفت از امین رستمی بابک مافی همراه اول شعر اهنگ دلم گرفت از امین رستمی بابک مافی متن آهنگ متن آهنگ دلم گرفت از امین رستمی بابک مافی کد آهنگ پیشواز دلم گرفت از امین رستمی بابک مافی ایرانسل تکست آهنگ متن ترانه دلم گرفت از امین رستمی بابک مافی تکست اهنگ دلم گرفت از امین رستمی بابک مافی دلم گرفت از امین رستمی بابک مافی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو