loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ عشق منو پس نزنی مهدی احمدوند,    دانلود آهنگ من تورو دوست دارمت مهدی احمدوند,    عشق من مهدی احمدوند کامل,    دانلود آهنگ م

حسین بازدید : 186 جمعه 21 تیر 1398



,    دانلود آهنگ عشق منو پس نزنی مهدی احمدوند
,    دانلود آهنگ من تورو دوست دارمت مهدی احمدوند
,    عشق من مهدی احمدوند کامل
,    دانلود آهنگ من تورو دوست دارمت قد چشمام بخدا
,    دانلود ریمیکس عشق من مهدی احمدوند
,    من تورو دوست دارمت قد چشمام بخدا مهدی احمدوند
,    دانلود آهنگ قدیمی عشق من
,    مهدی احمدوند عشق یک طرفه
,    من تورو دوست دارمت واسه دیوونگیات

 

 

 

من؛ تورو دوست دارمت…●♪♫
قدِ چشمام، به خدا!●♪♫
آره خُب! عشقِ منی…●♪♫
بحثِ چشمات؛ که جــدا…●♪♫
عشقتوُ جار میزنم… له لهِ دیدار میزنم!●♪♫
عکستوُ توی اتاق؛ روی دیوار میزنم…●♪♫
من؛ تورو دوست دارمت، واسه دیوونگیات…●♪♫
تو بری… طول می کشه؛ تا یه دیوونه بیاد!●♪♫

شعر و ملودی : مهدی احمدوند
من؛ به تو فکر می کنم… هر دقیقه، دو سه بار!●♪♫
زخمیِ عشقه دلم…●♪♫
دوری از تو؛ به کنــار…●♪♫
ابداً به تو حق نمیدم؛ که بخوای بری، تنهـا بذاری منو…●♪♫
اصلاً بد به دلت، راه نده…●♪♫
تا من؛ عاشقت هستم وُ داری منو…●♪♫
به سرم زده؛ بردارمت ببرم تورو جایی که هیچ کسی نیست!●♪♫


بیا برگه ی عشقوُ بگیرش ازم!●♪♫
امضا کن؛ اسمتم بنویس!●♪♫
دیوونم کرده؛ تبِ توی چشمات… دلموُ بردم؛ که بریزمش پات…●♪♫
دیوونم کردی؛ شدی همه دنیام… واقعیه امشب؛ نه که توی رؤیام!●♪♫
نرو از پیشم…●♪♫
بری؛ دیوونه میشم!●♪♫
اگه بری… خب من؛ عاشقِ کی شم؟●♪♫
نرو دیوونه! کی قدرتوُ می دونه؟ مثلِ من؛ کی عاشقت می مونه؟●♪♫
ابداً به تو حق نمیدم؛ که بخوای بری، تنها بذاری منو…●♪♫
اصلاً بد به دلت، راه نده…●♪♫
تا من؛ عاشقت هستم وُ داری منو…●♪♫
به سرم زده؛ بردارمت ببرم تورو جایی که هیچ کسی نیست!●♪♫
بیا برگه ی عشقوُ بگیرش ازم!●♪♫
امضا کن؛ اسمتم بنویس!●♪♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

 

music-fa.com

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 







برچسب ها دانلود آهنگ عشق منو پس نزنی مهدی احمدوند دانلود آهنگ من تورو دوست دارمت مهدی احمدوند عشق من مهدی احمدوند کامل دانلود آهنگ من تورو دوست دارمت قد چشمام بخدا دانلود ریمیکس عشق من مهدی احمدوند من تورو دوست دارمت قد چشمام بخدا مهدی احمدوند دانلود آهنگ قدیمی عشق من مهدی احمدوند عشق یک طرفه من تورو دوست دارمت واسه دیوونگیات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو