loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ عاشق ترین احمد سعیدی,    دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی خوشبختی,    احمد سعیدی عشق رویایی,    متن اهنگ عاشقترین احمد سعیدی,&nb

حسین بازدید : 169 شنبه 22 تیر 1398


,    دانلود آهنگ عاشق ترین احمد سعیدی
,    دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی خوشبختی
,    احمد سعیدی عشق رویایی
,    متن اهنگ عاشقترین احمد سعیدی
,    اهنگ جدید احمد سعیدی
,    اهنگ احمد سعیدی تو بخند
,    دانلود آهنگ من آرزوهامو فقط با تو میخوام
,    اهنگ احمد سعیدی با من بمان
,    دانلود آهنگ شاد احمد سعیدی


متن ترانه احمد سعیدی به نام عاشقترین

من آرزوهامو فقط با تو میبینم
میخوام بهت ثابت کنم عاشقترینم
بشین به جای من آرزوهای من
جلو چشماته نگاه کن
تویی دنیای من تویی رویای من
شب و روز اسممو صدا کن
میخوام که بشی همه دنیام
نفس بدی به نفس هام
همه جا با تو میام
آره یکی خیلی دوست داره
که هیچ موقع نمیذاره تنها باشی دوباره
هر طرف که میرم هستی
هر طرف که میرم میری
جز خودت همه راه ها رو بستی
از هوای تو سر میرم
تو بگی بمیر میمیرم
با تو حس خوشبختی میگیرم
میخوام که بشی همه دنیام
نفس بدی به نفس هام
همه جا با تو میام
آره یکی خیلی دوست داره
که هیچ موقع نمیذاره تنها باشی دوباره

 

https://nex1music.ir/دانلود-آهنگ-احمد-سعیدی-به-نام-عاشقترین

دانلود آهنگ با کیفیت اصلی







برچسب ها دانلود آهنگ عاشق ترین احمد سعیدی دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی خوشبختی احمد سعیدی عشق رویایی متن اهنگ عاشقترین احمد سعیدی اهنگ جدید احمد سعیدی اهنگ احمد سعیدی تو بخند دانلود آهنگ من آرزوهامو فقط با تو میخوام اهنگ احمد سعیدی با من بمان دانلود آهنگ شاد احمد سعیدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو