loading...

ام پی تری فول

  متن آهنگ امیر علی منو چه به   وای از این دل که عذابم شده صاحب عقل و رگ خوابم شده وای از این چشم به در دوخته وای از این یار پدر سوخته  وای از این حال پریشون من ای وای از این بخت

حسین بازدید : 105 جمعه 28 تیر 1398

 

متن آهنگ امیر علی منو چه به

 

وای از این دل که عذابم شده صاحب عقل و رگ خوابم شده

وای از این چشم به در دوخته

وای از این یار پدر سوخته 

وای از این حال پریشون من ای وای از این بخت دگرگون من

صاحب دنیای خودم نیستم

دل خوش به فردای خودم نیستم

 

عشق همه دارو ندارم گرفت بی همه چیز صبرو قرارم گرفت

منو چه به زار برای کسی

منو چه به این همه دلواپسی 

کاش همه درد من این بودو بس سوختم از اینکه غرورم شکست

عشق همه دارو ندارم گرفت

بی همه چیز صبرو قرارم گرفت

منو چه به زار برای کسی منو چه به این همه دلواپسی

کاش همه درد من این بودو بس

سوختم از اینکه غرورم شکست

دل دیوونه ام کرد کاری با جونم کرد چقد بهش گفتم این راه رو نرو برگرد

آره دل خرابم کرد ذلیلو خوامم کرد

ی جوری که یار بخودش اجازه داد و جوابم کرد

عشق همه دارو ندارم گرفت بی همه چیز صبرو قرارم گرفت

منو چه به زار برای کسی

منو چه به این همه دلواپسی

کاش همه درد من این بودو بس سوختم از اینکه غرورم شکست

عشق همه دارو ندارم گرفت

بی همه چیز صبرو قرارم گرفت

منو چه به زار برای کسی منو چه به این همه دلواپسی

کاش همه درد من این بودو بس

سوختم از اینکه غرورم شکست

 


دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 

jenabmusic.com/

 







برچسب ها دانلود آهنگ امیر علی منو چه به کد آهنگ پیشواز امیر علی منو چه به ایرانسل متن آهنگ امیر علی منو چه به دانلود ریمیکس امیر علی منو چه به دانلود آهنگ دانلود آهنگ جدید امیر علی منو چه به کد آهنگ پیشواز امیر علی منو چه به همراه اول دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ امیر علی منو چه به با کیفیت 320 دانلود آهنگ امیر علی منو چه به با لینک مستقیم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو