loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ میخوام فدات شم فدات شم بیا,    اهنگ لایک داری اپارات,    آهنگ لایک لایک داری از سعید آسایش,    دانلود اهنگ لاک لاک لاک داری

حسین بازدید : 426 سه شنبه 01 مرداد 1398


,    دانلود آهنگ میخوام فدات شم فدات شم بیا
,    اهنگ لایک داری اپارات
,    آهنگ لایک لایک داری از سعید آسایش
,    دانلود اهنگ لاک لاک لاک داری چشای خطرناک داری
,    دانلود آهنگ سعید آسایش لج و لجبازی
,    دانلود آهنگ جدید سعید آسایش اون دزده

 

میخوام فدات شم فدات شم فدات شم بیا
نذار جلو دوستام خراب شم خراب شم خراب شم بیا
اسمتو تو قلبم نوشتم نوشتم بیا
بذا عاشقت شم عشقم عشقم بیا
منو کاشتی باز اینجا تو زیر بارون
عاشقت شدم من آروم آروم
دوباره دستتو بذار تو دستم
جند ساله به پای تو نشستم

+++++++

لایک لایک لایک داری
چشای خطرناک داری
حالا لایک لایک لایک داری
چشای خطرناک داری
دل همه رو میبری
آخه مهره مار داری
آخه مهره مار داری

دوباره خبردار خبردار خبردار شدم
که بازم از عشقت تب دار تب دار تب دار شدم
میخوام با قلبت تبانی کنم
که تو رو دوباره روانی روانی کنم
منو کاشتی باز اینجا تو زیر بارون
عاشقت شدم من آروم آروم
دوباره دستتو بذار تو دستم
جند ساله به پای تو نشستم

لایک لایک لایک داری
چشای خطرناک داری
حالا لایک لایک لایک داری
چشای خطرناک داری
دل همه رو میبری
آخه مهره مار داری
آخه مهره مار داری

+++++++

لایک لایک لایک داری
چشای خطرناک داری
حالا لایک لایک لایک داری
چشای خطرناک داری
دل همه رو میبری
آخه مهره مار داری
آخه مهره مار داری

 

 

http://sakhamusic.ir/saeed-asayesh-called-like-dari/

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 







برچسب ها دانلود آهنگ میخوام فدات شم فدات شم بیا اهنگ لایک داری اپارات آهنگ لایک لایک داری از سعید آسایش دانلود اهنگ لاک لاک لاک داری چشای خطرناک داری دانلود آهنگ سعید آسایش لج و لجبازی دانلود آهنگ جدید سعید آسایش اون دزده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو