loading...

ام پی تری فول

متن آهنگ حمید عسکری خواهش می کنم نمی دونی از اولین آدما چقد از نبود تو ترسوندنمیه دنیا می گفتن دلش با تو نیست یه دنیا کنار تو سوزوندنمبا اینکه خیلی بد شنیدم ازت ولی نخواستم یکیشو باور کنممی خواستم به

حسین بازدید : 159 چهارشنبه 02 مرداد 1398






متن آهنگ حمید عسکری خواهش می کنم

نمی دونی از اولین آدما چقد از نبود تو ترسوندنم

یه دنیا می گفتن دلش با تو نیست یه دنیا کنار تو سوزوندنم

با اینکه خیلی بد شنیدم ازت ولی نخواستم یکیشو باور کنم

می خواستم به هر شکلی هست قلبتو به این احساسی که هست بهتر کنم

خواهش نمی کنم تو بی رحم تر نشو

عبور نکن ازم از این بدتر نشو



این ساده رفتنت عین شکنجمه

منفور نکن منو تو چشمای همه

نمی دونی از اولین آدما چقد از نبود تو ترسوندنم

یه دنیا می گفتن دلش با تو نیست یه دنیا کنار تو سوزوندنم

با اینکه خیلی بد شنیدم ازت ولی نخواستم یکیشو باور کنم

می خواستم به هر شکلی هست قلبتو به این احساسی که هست بهتر کنم








منبع نیوسانگ








برچسب ها دانلود آهنگ جدید دانلود ریمیکس حمید عسکری خواهش می کنم دانلود آهنگ دانلود آهنگ حمید عسکری خواهش می کنم با کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز حمید عسکری خواهش می کنم همراه اول کد آهنگ پیشواز حمید عسکری خواهش می کنم ایرانسل متن آهنگ حمید عسکری خواهش می کنم دانلود آهنگ حمید عسکری خواهش می کنم با لینک مستقیم دانلود آهنگ حمید عسکری خواهش می کنم دانلود آهنگ جدید حمید عسکری خواهش می کنم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو