loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ فرهاد عید,    دانلود آهنگ بوی عیدی فرهاد با پیانو,    دانلود آهنگ بوی عیدی از فرهاد با کیفیت 320,    دانلود آهنگ بوی عیدی ر

حسین بازدید : 410 جمعه 04 مرداد 1398




,    دانلود اهنگ فرهاد عید
,    دانلود آهنگ بوی عیدی فرهاد با پیانو
,    دانلود آهنگ بوی عیدی از فرهاد با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ بوی عیدی ریمیکس
,    دانلود ریمیکس آهنگ بوی عیدی فرهاد با کیفیت بالا
,    دانلود آهنگ شاد بوی عیدی
,    اهنگ بوی عیدی فرهاد با پیانو
,    دانلود کلیپ بوی عیدی فرهاد
,    دانلود آهنگ بوی عیدی از باران

 

دانلود اهنگ فرهاد به نام کودکانه (علیرضا مختاری ریمیکس)

 

بوی تند ماهی‌دودی وسط سفره‌ی نو،
بوی یاس جانماز ترمه‌ی مادربزرگ،
با اینا زمستونو سر می‌کنم،
با اینا خسته‌گی‌مو در می‌کنم!
شادی شکستن قلک پول،
وحشت کم شدن سکه‌ی عیدی از شمردن زیاد،
بوی اسکناس تانخورده‌ی لای کتاب،
با اینا زمستونو سر می‌کنم،
با اینا خسته‌گی‌مو در می‌کنم!
فکر قاشق زدن یه دختر چادرسیا،
شوق یک خیز بلند از روی بته‌های نور،
برق کفش جف‌شده تو گنجه‌ها،
با اینا زمستونو سر می‌کنم،
با اینا خسته‌گی‌مو در می‌کنم!
عشق یک ستاره ساختن با دولک،
ترس ناتموم گذاشتن جریمه‌های عید مدرسه،
بوی گل محمدی که خشک شده لای کتاب،
با اینا زمستونو سر می‌کنم،
با اینا خسته‌گی‌مو در می‌کنم!
بوی باغ‌چه، بوی حوض، عطر خوب نذری،
شب جمعه پی فانوس توی کوچه گم شدن،
توی جوی لاجوردی هوس یه آب‌تنی،
با اینا زمستونو سر می‌کنم،
با اینا خسته‌گی‌مو در می‌کنم!

http://muzicir.com

 

دانلود اهنگ - لینک کمکیلینک کمکی

دانلود اهنگ با کیفیت 128Download Now! - 3:38 - 3.32 MB

 

 

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ فرهاد عید دانلود آهنگ بوی عیدی فرهاد با پیانو دانلود آهنگ بوی عیدی از فرهاد با کیفیت 320 دانلود آهنگ بوی عیدی ریمیکس دانلود ریمیکس آهنگ بوی عیدی فرهاد با کیفیت بالا دانلود آهنگ شاد بوی عیدی اهنگ بوی عیدی فرهاد با پیانو دانلود کلیپ بوی عیدی فرهاد دانلود آهنگ بوی عیدی از باران
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو