loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ صالح جعفر زاده,    دانلود اهنگ صالح جعفر زاده عاشقم,    دانلود اهنگ صالح جعفر زاده تصمیم,    دانلود اهنگ صالح جعفر زاده نام

حسین بازدید : 172 جمعه 04 مرداد 1398



,    دانلود آهنگ صالح جعفر زاده
,    دانلود اهنگ صالح جعفر زاده عاشقم
,    دانلود اهنگ صالح جعفر زاده تصمیم
,    دانلود اهنگ صالح جعفر زاده نامرد
,    صالح جعفرزاده باران
,    اهنگ صالح جعفرزاده عاشقم
,    صالح جعفر زاده حسرت
,    اهنگ صالح جعفرزاده داداشی
,    دانلود اهنگ صالح جعفر زاده اخه عاشقم

,   

درگیر خاطراتتم مرگه برام این زندگی 

نگاه کن اشکای منو نگذر ازم به سادگی

فکر نمیکردم که یروز گریم برات عادی بشه

این دل به پات بسوزه و بری و تنها تر بشه

دل من چه گناهی کرده که نرفته باید برگرده

نمیتونی بری اینجوری کاشکی تصمیمت برگرده

تو با دستاتو گم کردم همه جا رو پیت میگردم

هوا عطر تو رو داره هنوز من از دوری تو تب کردم

آهنگ تصمیم از صالح جعفرزاده

چه کاری کردی با دلم تصمیم رفتنت شده

یه روز میایی یه روز میری بازیچه ی دستت شده

تحملم تمومه و معلومه تو میخوایی بری

خود خواهی هام نمیدونی دیونه میشم تو بری

دل من چه گناهی کرده که نرفته باید برگرده

نمیتونی بری اینجوری کاشکی تصمیمت برگرده

تو با دستاتو گم کردم همه جا رو پی ت میگردم

هوا عطر تو رو داره هنوز من از دوری تو تب کردم

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 

 

 

http://nakaman1.ir/







برچسب ها دانلود آهنگ صالح جعفر زاده دانلود اهنگ صالح جعفر زاده عاشقم دانلود اهنگ صالح جعفر زاده تصمیم دانلود اهنگ صالح جعفر زاده نامرد صالح جعفرزاده باران اهنگ صالح جعفرزاده عاشقم صالح جعفر زاده حسرت اهنگ صالح جعفرزاده داداشی دانلود اهنگ صالح جعفر زاده اخه عاشقم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو