loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ ارکستی پدر,    دانلود آهنگ شاد پدر برای عروسی دختر,    دانلود آهنگ پدر برای عروسی دختر,    اهنگ پدر برای عروسی دختر ایرانی,

حسین بازدید : 440 یکشنبه 06 مرداد 1398



,    دانلود آهنگ ارکستی پدر
,    دانلود آهنگ شاد پدر برای عروسی دختر
,    دانلود آهنگ پدر برای عروسی دختر
,    اهنگ پدر برای عروسی دختر ایرانی
,    دانلود آهنگ شاد پدرم تاج سرم
,    اهنگ پدرم عروس شدم
,    دانلود اهنگ پدر خوبم
,    اهنگ خداحافظی عروس از پدر
,    دانلود آهنگ شاد پدر و دختر

,   

 

 

آهنگ بسیار زیبای دخترم با صدای امیر بدیلی با لینک مستقیم

تو به دنیا اومدی تا دنیا جای بهتری شه عاشق زندگی باشم

تو به دنیا اومدی تا با صدای خنده تو از غم دنیا جداشم

مثل رویایی همیشه با گل های پیرهن تو همه پاییزا بهاره

نفسای تو شبیه خود زندگی میمونه یه هوای موندگاره

 

download

div

دانلود آهنگ بنیامین ذاکری با نام دخترم به همراه پخش آنلاین

دخترم چشمای معصوم تو رو نمیزارم کسی از من بگیره

تو دلیل این نفس کشیدنی تو نباشی دل من هی میگیره

توی این شبای بی ستارگی تو برام ستاره ای خوب میدونی

کاری کردی که بخندم با نگات تو برام بخند تو هرجا میتونی

 

download

div

آهنگ شاد و زیبای دختر با صدای عماد با لینک مستقیم

دختر عزیز جونم دختر یکی یدونم

دختر قشنگ و نازه دختر تو مهربونم

دختر یکی یدونس دختر عزیز خونس

ناز و قشنگ بابا دختر پر از بهونس

 

download

div

آهنگ بسیار زیبای حمید طالب زاده به نام دختر با پخش آنلاین

روی پیشونی فرشته ها نوشته

هر کی دختر داره جاش وسط بهشته

از آسمون میباره در و طلا و گوهی

زر و سیم و نقره وقتی میخنده دختر

یکی یه دو نه دختر چراغ خونه دختر

گلابتونه دختر ماه آسمونه دختر

 

download

div

آهنگ زیبا و شنیدنی Hazhir J به نام دختر با لینک مستقیم

تو خونه ی هر مردی دختری اگه باشه

خورشید توی اون خونه خوشبختی رو میپاشه

توی دل هر مادر دختر مثل یه دریاست

دختر توی هر خونه یک منظره زیباست

 

download

div

آهنگ زیبای حسین امینی با نام دخترم به همراه پخش آنلاین

دخترم تاج سرم ای امید و باورم

تو مسیر زندگی تنها تویی همسفرم

دست تو آرامشه قلب منه عزیز من

تو مسیر سختیا تویی هم مسیر من

تو فرشته ی زمینی تو برام بهترینی

 

download

div

دانلود آهنگ شاد و بسیار زیبای کلمست به نام دختر

دختری دارم با چشای مشکی

پیرهن گلدار دامن زرشکی

دختری دارم با چشای مشکی

پیرهن گلدار دامن زرشکی

 

download

div

آهنگ شنیدنی و آرام مازیار فلاحی به نام دخترم با لینک مستقیم

مثل اسمت که بارونه مثل چشمات که معصومه

تو باشی حس خوبی هست تو هستی قلبم آرومه

دارم اسمت رو میخونم داره تر میشه آوازم

تو بارونی تو بارونی تو امیدی گل نازم

 

download

div

اثر بسیار زیبا و شنیدنی دخترم با صدای مهران عزیزی

دختر من خشگله ناز داره عشق باباش

دختر من شیرینه و با نمکه هرجا میرم دلم باهاش

حالا که اومد به دنیا دلمو کرده مداوا

آخ بشم فداش من قربونی نگاش من

 

download

div

دانلود آهنگ شاد و جدید محمد مینایی به نام دختر نازنینم

زندگی با تو عین رویا شد

شب و روز من با تو زیبا شد

اومدی تا عشق تو دلم جا شه

همه ی دنیا مال من شه

 

download

div

آهنگ شاد و شنیدنی ناصر مولایی به نام دخترم

دخترم دخترم بانمکه زبر و زنگ

خوشگله خوشگله ناز داره اون از همه رنگ

میبره میبره هرجا قلب منو

 

download

div

http://www.persiantext.ir/%D8%AF%D8%AE%D8%AA%D8%B1%D9%85/

 

 








برچسب ها دانلود آهنگ ارکستی پدر دانلود آهنگ شاد پدر برای عروسی دختر دانلود آهنگ پدر برای عروسی دختر اهنگ پدر برای عروسی دختر ایرانی دانلود آهنگ شاد پدرم تاج سرم اهنگ پدرم عروس شدم دانلود اهنگ پدر خوبم اهنگ خداحافظی عروس از پدر دانلود آهنگ شاد پدر و دختر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو