loading...

ام پی تری فول

,    ,    دانلود اهنگ واسه من سخته ندیدن تو ولی,    یروز تو رو میخواستم ولی دیگه نمیخوام,    کلیپ احمد صفایی میخواستمت,    دا

حسین بازدید : 200 سه شنبه 15 مرداد 1398

,   
,    دانلود اهنگ واسه من سخته ندیدن تو ولی
,    یروز تو رو میخواستم ولی دیگه نمیخوام
,    کلیپ احمد صفایی میخواستمت
,    دانلود اهنگ احمد صفایی اشتباه
,    دانلود آهنگ جدید احمد صفایی به نام عادت
,    دانلود آهنگ احمد صفایی عشق من
,    دانلود اهنگ احمد صفایی گلایه
,    دانلود اهنگ احمد صفایی لحظه اخر
,    دانلود آهنگ احمد صفایی خوشبختی

,   

 



واسه من سخته ندیدنه تو ولی نمیذارم که غرورمو بشکنی

دیگه بسه زدی هر چی بودو شکست دیگه نمیخوام شدی واسم رفتنی

دیگه دلم رو به گریه نمیسپرم دیگه به اسم تو قسم نمیخورم

خط زدم هر چی که خاطره از تو بود سرتو بنداز برو که خیلی دلخورم



یه روزی تورو میخواستم ولی دیگه نمیخوام سمت من نیا که یه قدم با تو راه نمیام

فکر اینکه تورو دوست داشتم عذابم میداد اینقده بدی که مثله تو ندیدم

یه روزی تورو میخواستم ولی دیگه نمیخوام

سمت من نیا که یه قدم با تو راه نمیام

فکر اینکه تورو دوست داشتم عذابم میداد

اینقده بدی که مثله تو ندیدم

واسه من سخته ندیدن تو ولی نمیذارم که غرورمو بشکنی

دیگه بسه زدی هر چی بودو شکست دیگه نمیخوام شدی واسم رفتنی

دیگه دلم رو به گریه نمیسپرم دیگه به اسم تو قسم نمیخورم

خط زدم هر چی که خاطره از تو بود سرتو بنداز برو که خیلی دلخورم

یه روزی تورو میخواستم ولی دیگه نمیخوام سمت من نیا که یه قدم با تو راه نمیام

فکر اینکه تورو دوست داشتم عذابم میداد اینقده بدی که مثله تو ندیدم

یه روزی تورو میخواستم ولی دیگه نمیخوام

سمت من نیا که یه قدم با تو راه نمیام

فکر اینکه تورو دوست داشتم عذابم میداد

اینقده بدی که مثله تو ندیدم

 

http://next1.ir

 

Mp3

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Now Download







برچسب ها دانلود اهنگ واسه من سخته ندیدن تو ولی یروز تو رو میخواستم ولی دیگه نمیخوام کلیپ احمد صفایی میخواستمت دانلود اهنگ احمد صفایی اشتباه دانلود آهنگ جدید احمد صفایی به نام عادت دانلود آهنگ احمد صفایی عشق من دانلود اهنگ احمد صفایی گلایه دانلود اهنگ احمد صفایی لحظه اخر دانلود آهنگ احمد صفایی خوشبختی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو