loading...

ام پی تری فول

X تکست اهنگ X کد آهنگ پیشواز حمید امینی به نام جایگاه من X کد آهنگ پیشواز حمید امینی به نام جایگاه من ایرانسل X تکست آهنگ حمید امینی به نام جایگاه من X آکورد آهنگ حمید امینی ب

حسین بازدید : 250 چهارشنبه 16 مرداد 1398
X تکست اهنگ X کد آهنگ پیشواز حمید امینی به نام جایگاه من X کد آهنگ پیشواز حمید امینی به نام جایگاه من ایرانسل X تکست آهنگ حمید امینی به نام جایگاه من X آکورد آهنگ حمید امینی به نام جایگاه من X دانلود موزیک X دانلود آهنگ mp3 حمید امینی به نام جایگاه من X کد آهنگ پیشواز حمید امینی به نام جایگاه من همراه اول X دانلود آهنگ حمید امینی به نام جایگاه من به همراه متن X متن آهنگ حمید امینی به نام جایگاه من X دانلود آهنگ حمید امینی به نام جایگاه من X دانلود اهنگ X دانلود آهنگ زیبای حمید امینی به نام جایگاه من X دانلود آهنگ حمید امینی به نام جایگاه من بهمراه متن X دانلود اهنگ جدید X دانلود آهنگ جدید حمید امینی به نام جایگاه من X شعر آهنگ حمید امینی به نام جایگاه من X متن آهنگ

 

دانلود آهنگ جدید حمید امینی به نام جایگاه من
Download NewSong By Hamid Aminy Called jaigahe man

دانلود آهنگ با کیفیت 128 - (2.95 مگابایت)

دانلود آهنگ با کیفیت 320 - (7.29 مگابایت)

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

 

متن آهنگ جایگاه من از حمید امینی

زندگی رو نمیگیرم جدی چون من خودم ته راهو دیدم
یا میبرم یا تاوان راه اشتباهو میدم
خم به ابرو نمیارم وقتی منو توی چاه هل میدن
هرکی ازم بد داشت یه روز جوابشو با گل میدم

ته ته ته ته ته دنیای من یه حصاره
مهم نیس چی میشه فردای من
ته ته ته ته ته دنیای تو اینه برسی
یه روز به همین جایگاه من

تکست آهنگ جایگاه من از حمید امینی



من عاشقی بلد نبودم توی حال خودم نبودم
من حتی با خودم نموندم خط قرمزامو حتی شکوندم
خطای من کارت زرد داشت بد بودنمم یکم با همه فرق داشت
یاد گرفتم ولی مختصر بگم همه اینا کلی درد داشت

میگم اشتباهه هر کاری کنی تهش باز گناهه
نگو باز دو راهه آخرش پس پی انتقامه
آدمش که باشه دورت هرجوری باشی واسش قشنگی
نه باهاش بجنگی نه به هر زرنگی

ته ته ته ته ته دنیای من یه حصاره
مهم نیس چی میشه فردای من
ته ته ته ته ته دنیای تو اینه برسی
یه روز به همین جایگاه من

 

منبع  balmusic.ir







برچسب ها تکست اهنگ کد آهنگ پیشواز حمید امینی به نام جایگاه من کد آهنگ پیشواز حمید امینی به نام جایگاه من ایرانسل تکست آهنگ حمید امینی به نام جایگاه من آکورد آهنگ حمید امینی به نام جایگاه من دانلود موزیک دانلود آهنگ mp3 حمید امینی به نام جایگاه من کد آهنگ پیشواز حمید امینی به نام جایگاه من همراه اول دانلود آهنگ حمید امینی به نام جایگاه من به همراه متن متن آهنگ حمید امینی به نام جایگاه من دانلود آهنگ حمید امینی به نام جایگاه من دانلود اهنگ دانلود آهنگ زیبای حمید امینی به نام جایگاه من دانلود آهنگ حمید امینی به نام جایگاه من بهمراه متن دانلود اهنگ جدید دانلود آهنگ جدید حمید امینی به نام جایگاه من شعر آهنگ حمید امینی به نام جایگاه من متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو