loading...

ام پی تری فول

X متن آهنگ هومن اسماعیل زاده به نام کنار من باش X کد آهنگ پیشواز هومن اسماعیل زاده به نام کنار من باش همراه اول X تکست اهنگ X دانلود موزیک X شعر آهنگ هومن اسماعیل زاده به نام

حسین بازدید : 232 چهارشنبه 16 مرداد 1398
X متن آهنگ هومن اسماعیل زاده به نام کنار من باش X کد آهنگ پیشواز هومن اسماعیل زاده به نام کنار من باش همراه اول X تکست اهنگ X دانلود موزیک X شعر آهنگ هومن اسماعیل زاده به نام کنار من باش X آکورد آهنگ هومن اسماعیل زاده به نام کنار من باش X کد آهنگ پیشواز هومن اسماعیل زاده به نام کنار من باش X دانلود آهنگ هومن اسماعیل زاده به نام کنار من باش بهمراه متن X دانلود آهنگ جدید هومن اسماعیل زاده به نام کنار من باش X تکست آهنگ هومن اسماعیل زاده به نام کنار من باش X دانلود اهنگ X دانلود آهنگ هومن اسماعیل زاده به نام کنار من باش به همراه متن X دانلود اهنگ جدید X دانلود آهنگ هومن اسماعیل زاده به نام کنار من باش X کد آهنگ پیشواز هومن اسماعیل زاده به نام کنار من باش ایرانسل X دانلود آهنگ mp3 هومن اسماعیل زاده به نام کنار من باش X دانلود آهنگ زیبای هومن اسماعیل زاده به نام کنار من باش X متن آهنگ

 

 


Download NewSong By Hooman Esmaeil Zadeh Called kenare man bash

دانلود آهنگ با کیفیت 128 - (2.67 مگابایت)

دانلود آهنگ با کیفیت 320 - (6.56 مگابایت)

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

 

متن آهنگ کنار من باش از هومن اسماعیل زاده

میدونی عشقت هرجا که میرم با منه
با تو میمونم عشق تو توو قلبمه
هرجا که میرم یه گوشه ای تو رو میبینم
دنیای منی دیوونتم بی تو میمیرم

کنار من باش یکم بذار از عشق بگم
تو بمون برام همیشه بمون بهم تکیه کن
دستامو ول نکن هیشکی اینجوری عاشقت نمیشه

تکست آهنگ کنار من باش از هومن اسماعیل زاده


خوشبختم تو رو دارم دیگه غمی ندارم
باور کن جز تو به کسی حسی ندارم
دیوونه بهتر از هرکسی اینو میدونی
میدونم تو تا آخرش کنارم میمونی

کنار من باش یکم بذار از عشق بگم
تو بمون برام همیشه بمون بهم تکیه کن
دستامو ول نکن هیشکی اینجوری عاشقت نمیشه

 

منبع  balmusic.ir







برچسب ها متن آهنگ هومن اسماعیل زاده به نام کنار من باش کد آهنگ پیشواز هومن اسماعیل زاده به نام کنار من باش همراه اول تکست اهنگ دانلود موزیک شعر آهنگ هومن اسماعیل زاده به نام کنار من باش آکورد آهنگ هومن اسماعیل زاده به نام کنار من باش کد آهنگ پیشواز هومن اسماعیل زاده به نام کنار من باش دانلود آهنگ هومن اسماعیل زاده به نام کنار من باش بهمراه متن دانلود آهنگ جدید هومن اسماعیل زاده به نام کنار من باش تکست آهنگ هومن اسماعیل زاده به نام کنار من باش دانلود اهنگ دانلود آهنگ هومن اسماعیل زاده به نام کنار من باش به همراه متن دانلود اهنگ جدید دانلود آهنگ هومن اسماعیل زاده به نام کنار من باش کد آهنگ پیشواز هومن اسماعیل زاده به نام کنار من باش ایرانسل دانلود آهنگ mp3 هومن اسماعیل زاده به نام کنار من باش دانلود آهنگ زیبای هومن اسماعیل زاده به نام کنار من باش متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو