loading...

ام پی تری فول

X دانلود آهنگ شاهرخ اینانلو به نام حال دلم X تکست اهنگ X کد آهنگ پیشواز شاهرخ اینانلو به نام حال دلم ایرانسل X متن آهنگ شاهرخ اینانلو به نام حال دلم X تکست آهنگ شاهرخ اینانلو

حسین بازدید : 113 چهارشنبه 16 مرداد 1398
X دانلود آهنگ شاهرخ اینانلو به نام حال دلم X تکست اهنگ X کد آهنگ پیشواز شاهرخ اینانلو به نام حال دلم ایرانسل X متن آهنگ شاهرخ اینانلو به نام حال دلم X تکست آهنگ شاهرخ اینانلو به نام حال دلم X دانلود موزیک X دانلود آهنگ شاهرخ اینانلو به نام حال دلم به همراه متن X دانلود آهنگ جدید شاهرخ اینانلو به نام حال دلم X دانلود آهنگ شاهرخ اینانلو به نام حال دلم بهمراه متن X دانلود آهنگ mp3 شاهرخ اینانلو به نام حال دلم X دانلود اهنگ X کد آهنگ پیشواز شاهرخ اینانلو به نام حال دلم همراه اول X دانلود آهنگ زیبای شاهرخ اینانلو به نام حال دلم X شعر آهنگ شاهرخ اینانلو به نام حال دلم X دانلود اهنگ جدید X آکورد آهنگ شاهرخ اینانلو به نام حال دلم X کد آهنگ پیشواز شاهرخ اینانلو به نام حال دلم X متن آهنگ

 

 


Download NewSong By Shahrokh Inanloo Called hale delam

دانلود آهنگ با کیفیت 128 - (3.68 مگابایت)

دانلود آهنگ با کیفیت 320 - (8.79 مگابایت)

&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&

 

متن آهنگ حال دلم از شاهرخ اینانلو

قدم زدن توو بارون با تو چه حالی داره
میخندی تو میخندم فرقی برام نداره
کجایی زندگیتم عشق همیشگیمی
رویای دوست داشتن تو به همه دنیا میگم

وای از حال دلم که نمیذاره برم منو دیوونه نکن بمون کنارم
وای خط خنده هات باز دلم رفته برات نمیدونی که چقدر دوست دارم
هی به هم میزنی با من توی دلت ولی من کوتاه نمیام
باشه هرچی تو بگی حس قلبمو ببین من فقط عشقمو میخوام

تکست آهنگ حال دلم از شاهرخ اینانلو


میدونی هرجا برم فکرم پیش توئه
همه دنیای منی قلبم درگیر توئه
بی تو این دنیا رو نه نمیخوام دیگه
بیا آرومم کن طاقت ندارم دیگه

وای از حال دلم که نمیذاره برم منو دیوونه نکن بمون کنارم
وای خط خنده هات باز دلم رفته برات نمیدونی که چقدر دوست دارم
هی به هم میزنی با من توی دلت ولی من کوتاه نمیام
باشه هرچی تو بگی حس قلبمو ببین من فقط عشقمو میخوام

 

منبع  balmusic.ir







برچسب ها دانلود آهنگ شاهرخ اینانلو به نام حال دلم تکست اهنگ کد آهنگ پیشواز شاهرخ اینانلو به نام حال دلم ایرانسل متن آهنگ شاهرخ اینانلو به نام حال دلم تکست آهنگ شاهرخ اینانلو به نام حال دلم دانلود موزیک دانلود آهنگ شاهرخ اینانلو به نام حال دلم به همراه متن دانلود آهنگ جدید شاهرخ اینانلو به نام حال دلم دانلود آهنگ شاهرخ اینانلو به نام حال دلم بهمراه متن دانلود آهنگ mp3 شاهرخ اینانلو به نام حال دلم دانلود اهنگ کد آهنگ پیشواز شاهرخ اینانلو به نام حال دلم همراه اول دانلود آهنگ زیبای شاهرخ اینانلو به نام حال دلم شعر آهنگ شاهرخ اینانلو به نام حال دلم دانلود اهنگ جدید آکورد آهنگ شاهرخ اینانلو به نام حال دلم کد آهنگ پیشواز شاهرخ اینانلو به نام حال دلم متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو