loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ مرا بخاطرت نگه دار,    دانلود آهنگ مرا به خاطرت نگه دار با لینک مستقیم,    دانلود اهنگ خبر از حال من نداری,    متن آهنگ مرا

حسین بازدید : 92 پنجشنبه 17 مرداد 1398


,    دانلود آهنگ مرا بخاطرت نگه دار
,    دانلود آهنگ مرا به خاطرت نگه دار با لینک مستقیم
,    دانلود اهنگ خبر از حال من نداری
,    متن آهنگ مرا به خاطرت نگه دار
,    آکورد مرا به خاطرت نگه دار
,    آهنگ سحر ندارد این شب
,    چارتار
,    اهنگ سرگردانم بر سر کویت
,    خبر ز حال من نداری مادر

,   

 

از امشب دل ِ من غرق ِ گله شد بی تاب و بی رمق
بی حوصله شد
دردا که دوری دردا ای آرزوی ِ فردا تو بیا تو بیا
نداری خبر زحال ِ من نداری
که دل به جاده میسپاری
سر ندارد این شب ِ تار ♪♪♫♫♪♪♯
مرا به خاطرت نگهدار
مرا به خاطرت نگهدار
سر ندارد این شب ِ تار
مرا به خاطرت نگهدار
مرا به خاطرت نگهدار
از من دیگر اثری در آینه نیست پیدا کن تو مرا این فاصله چیست

UpMusicTag دانلود آهنگ چارتار مرا به خاطرت نگه دار
ای معنی ِ.شعر ِ تر ِ من
پرواز ِ جاری در پر ِ من
تو بیا تو بیا
سر گردانم بر سر ِ کویت شب میبارد از سر ِ مویت
نداری خبر زحال ِ من نداری
که دل به جاده میسپاری
سر ندارد این شب ِ تار
مرا به خاطرت نگهدار
مرا به خاطرت نگهدار ♪♪♫♫♪♪♯
نداری خبر زحال ِ من نداری
که دل به جاده میسپاری
سر ندارد این شب ِ تار
مرا به خاطرت نگهدار
مرا به خاطرت نگهدار
سر ندارد این شب ِ تار

♪♪♫♫♪♪♯

چارتار مرا به خاطرت نگه دار

 

https://upmusics.com/

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ مرا بخاطرت نگه دار دانلود آهنگ مرا به خاطرت نگه دار با لینک مستقیم دانلود اهنگ خبر از حال من نداری متن آهنگ مرا به خاطرت نگه دار آکورد مرا به خاطرت نگه دار آهنگ سحر ندارد این شب چارتار اهنگ سرگردانم بر سر کویت خبر ز حال من نداری مادر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو