loading...

ام پی تری فول

,    دانلود آهنگ چیزی ازت نمیپرسم مهدی احمدوند,    دانلود اهنگ اشتباه مهدی احمدوند,    دانلود آهنگ بگو من کجام مهدی احمدوند,    مهدی احمدوند

حسین بازدید : 200 پنجشنبه 17 مرداد 1398

,    دانلود آهنگ چیزی ازت نمیپرسم مهدی احمدوند
,    دانلود اهنگ اشتباه مهدی احمدوند
,    دانلود آهنگ بگو من کجام مهدی احمدوند
,    مهدی احمدوند الکی
,    دانلود اهنگ احمدوند بیخیال
,    دانلود آهنگ ازم بریدی من که برات میمردم
,    دانلود آهنگ کامل فرهاد از مهدی احمدوند
,    دانلود اهنگ کامل مهدی احمدوند نرو
,    دانلود تک آهنگ های مهدی احمدوند

,   

 

ازت چیزی نمیپرسم با این که شدم با این همه غصه هم آغوش

یکی باید میومد توی دنیات که با قدرت بتونی ردشی از روش

ازت چیزی نمیپرسم با این که چشای هر دوتامون گریه داره

چه میدونه کسی شاید یه روزی بازم همدیگرو دیدیم دوباره

یه روزی میشه که مثل من اینجا تو هم با غصه هات هم تخت میشی

من انقد مرد بودم که ببینم تو داری با کسی خوشبخت میشی

http://next1.ir

Mp3

دانلود آهنگ با کیفیت 320

Now Download







برچسب ها دانلود آهنگ چیزی ازت نمیپرسم مهدی احمدوند دانلود اهنگ اشتباه مهدی احمدوند دانلود آهنگ بگو من کجام مهدی احمدوند مهدی احمدوند الکی دانلود اهنگ احمدوند بیخیال دانلود آهنگ ازم بریدی من که برات میمردم دانلود آهنگ کامل فرهاد از مهدی احمدوند دانلود اهنگ کامل مهدی احمدوند نرو دانلود تک آهنگ های مهدی احمدوند
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو