loading...

ام پی تری فول

,    دانلود اهنگ سخته که نشکنم نبارم,    دانلود آهنگ میثم ابراهیمی تو از کجا رسیدی,    دانلود اهنگ میثم ابراهیمی به نام احساس,    دانلود آهن

حسین بازدید : 130 پنجشنبه 17 مرداد 1398


,    دانلود اهنگ سخته که نشکنم نبارم
,    دانلود آهنگ میثم ابراهیمی تو از کجا رسیدی
,    دانلود اهنگ میثم ابراهیمی به نام احساس
,    دانلود آهنگ وقتی تو لبخندتو میگیری
,    اهنگ میثم ابراهیمی سخته با این حال پریشون
,    دانلود اهنگ میثم ابراهیمی دستمو بگیر
,    دانلود آهنگ حالم مثل هوای پاییزه میثم ابراهیمی
,    دانلود اهنگ میثم ابراهیمی یه ثانیه
,    وقتی تو لبخندتو میگیری وقتی داری ازدست من میری

,   

https://music-fa.com/download-song/99/

تو از کجا به من رسیدی که دیر اومدی زود میری●♪♫

به این راحتی نمی تونی چشاتو از من پس بگیری●♪♫

اینقدر غم داره نبودت که بدتر از پاییز میشم●♪♫

نه فکرشم نمی کنم نه از فکرشم مریض میشم●♪♫

شعر : حدیث دهقان

احساس میکنم که می خوام تو رو با بند بند وجودم●♪♫

غمت منو میکشه ای کاش اصلا تو رو ندیده بودم●♪♫

 

چی ته اون چشمات داری که اینقده واسم عزیزه●♪♫

کوهم ولی چیزی نمونده با اشک تو قلبم بریزه●♪♫

شعر : فواد غفاری

دستای من میخواد از امشب دست تو رو محکم بگیره●♪♫

خدا تو رو به من ببخشه هر چی که دارمو بگیره●♪♫

سخته که نشکنم نبارم سخته با این حال پریشون●♪♫

بغضم که امشب گیر کردم یجایی بین ابر و بارون●♪♫

تنظیم قطعه : امیر بهادر دهقان

وقتی تو لبخندتو میگیری وقتی داری از دست من میری●♪♫

حالم مثل هوای پاییزه که ناخودآکاه اشک میریزه●♪♫

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود اهنگ سخته که نشکنم نبارم دانلود آهنگ میثم ابراهیمی تو از کجا رسیدی دانلود اهنگ میثم ابراهیمی به نام احساس دانلود آهنگ وقتی تو لبخندتو میگیری اهنگ میثم ابراهیمی سخته با این حال پریشون دانلود اهنگ میثم ابراهیمی دستمو بگیر دانلود آهنگ حالم مثل هوای پاییزه میثم ابراهیمی دانلود اهنگ میثم ابراهیمی یه ثانیه وقتی تو لبخندتو میگیری وقتی داری ازدست من میری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو