loading...

ام پی تری فول

دانلود اهنگ ,دانلود موزیک,دانلود آهنگ جدید فریاد از رضا کی اچ و امیر افرا  ,تکست آهنگ فریاد از رضا کی اچ و امیر افرا  ,کد آهنگ پیشواز فریاد از رضا کی اچ و امیر افرا  همراه اول,دانلود آه

حسین بازدید : 124 شنبه 19 مرداد 1398

دانلود اهنگ ,دانلود موزیک,دانلود آهنگ جدید فریاد از رضا کی اچ و امیر افرا  ,تکست آهنگ فریاد از رضا کی اچ و امیر افرا  ,کد آهنگ پیشواز فریاد از رضا کی اچ و امیر افرا  همراه اول,دانلود آهنگ فریاد از رضا کی اچ و امیر افرا  بهمراه متن,دانلود آهنگ mp3 فریاد از رضا کی اچ و امیر افرا  ,شعر آهنگ فریاد از رضا کی اچ و امیر افرا  ,متن آهنگ فریاد از رضا کی اچ و امیر افرا  ,کد آهنگ پیشواز فریاد از رضا کی اچ و امیر افرا  ,دانلود آهنگ فریاد از رضا کی اچ و امیر افرا  ,کد آهنگ پیشواز فریاد از رضا کی اچ و امیر افرا  ایرانسل,تکست اهنگ,دانلود آهنگ زیبای فریاد از رضا کی اچ و امیر افرا  ,دانلود اهنگ جدید,آکورد آهنگ فریاد از رضا کی اچ و امیر افرا  ,متن آهنگ,دانلود آهنگ فریاد از رضا کی اچ و امیر افرا  به همراه متن,

 

نمیدونم از کجا بگم برات

از چشای خمارت یا خال کنج لبات

وابسته بودم به چشاش عسلیت 

بهت گفته بودم چونمم میدم برات 

به حرفام توجه نکردی دلت پیش کی بود 

پیش یه غریبه مگه من کم بودم برات

خیانتات تو ذهنم هک شد 

الان خیلی راحت جون میدی تو براش 

تو مث من کسیو نمیبینی جایی

نه نگرانم نه دیگه میگم کجایی

من خودم بودم نبودم حرفای الکی

 

منبع سایت ناکامان

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها فریاد از رضا کی اچ و امیر افرا دانلود اهنگ دانلود موزیک دانلود آهنگ جدید فریاد از رضا کی اچ و امیر افرا تکست آهنگ فریاد از رضا کی اچ و امیر افرا کد آهنگ پیشواز فریاد از رضا کی اچ و امیر افرا همراه اول دانلود آهنگ فریاد از رضا کی اچ و امیر افرا بهمراه متن دانلود آهنگ mp3 فریاد از رضا کی اچ و امیر افرا شعر آهنگ فریاد از رضا کی اچ و امیر افرا متن آهنگ فریاد از رضا کی اچ و امیر افرا کد آهنگ پیشواز فریاد از رضا کی اچ و امیر افرا دانلود آهنگ فریاد از رضا کی اچ و امیر افرا کد آهنگ پیشواز فریاد از رضا کی اچ و امیر افرا ایرانسل تکست اهنگ دانلود آهنگ زیبای فریاد از رضا کی اچ و امیر افرا دانلود اهنگ جدید آکورد آهنگ فریاد از رضا کی اچ و امیر افرا متن آهنگ دانلود آهنگ فریاد از رضا کی اچ و امیر افرا به همراه متن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو