loading...

ام پی تری فول

X دانلود اهنگ X دانلود موزیک X دانلود آهنگ خیانت از علی ای ام X کد آهنگ پیشواز خیانت از علی ای ام همراه اول X دانلود آهنگ mp3 خیانت از علی ای ام X آکورد آهنگ خیانت از علی

حسین بازدید : 168 شنبه 19 مرداد 1398
X دانلود اهنگ X دانلود موزیک X دانلود آهنگ خیانت از علی ای ام X کد آهنگ پیشواز خیانت از علی ای ام همراه اول X دانلود آهنگ mp3 خیانت از علی ای ام X آکورد آهنگ خیانت از علی ای ام X متن آهنگ خیانت از علی ای ام X کد آهنگ پیشواز خیانت از علی ای ام ایرانسل X دانلود آهنگ خیانت از علی ای ام بهمراه متن X تکست آهنگ خیانت از علی ای ام X کد آهنگ پیشواز خیانت از علی ای ام X شعر آهنگ خیانت از علی ای ام X دانلود آهنگ جدید خیانت از علی ای ام X دانلود آهنگ خیانت از علی ای ام به همراه متن X تکست اهنگ X دانلود اهنگ جدید X دانلود آهنگ زیبای خیانت از علی ای ام X متن آهنگ

دیدی منو جدیدا عوض شدم شدیدا

زنگ میزنم رد میدی دیدی منم یهو رد میدم

خسته از زندگیو هر چی بوده دیگه نیست

دیگه نیا سمتم قلبی توی این تنم نیست

هنوزم تو بغلم جات خالیه حس میکنم 

هنوزم دلم تنگه وقتی دستاتو لمس میکنم

صدای من از صدای تو قشنگ تر بود به مولا

نگاه نکن خش داره اینا سر توعه به خدا

چمدون تو دستم جمع کردم برم دیگه 

دیدی منو جدیدا عوض شدم شدیدا

زنگ میزنم رد میدی دیدی منم یهو رد میدم

خسته از زندگیو هر چی بوده دیگه نیست

دیگه نیا سمتم قلبی توی این تنم نیست

هنوزم تو بغلم جات خالیه حس میکنم

 

منبع سایت ناکامان

دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها دانلود اهنگ دانلود موزیک دانلود آهنگ خیانت از علی ای ام کد آهنگ پیشواز خیانت از علی ای ام همراه اول دانلود آهنگ mp3 خیانت از علی ای ام آکورد آهنگ خیانت از علی ای ام متن آهنگ خیانت از علی ای ام کد آهنگ پیشواز خیانت از علی ای ام ایرانسل دانلود آهنگ خیانت از علی ای ام بهمراه متن تکست آهنگ خیانت از علی ای ام کد آهنگ پیشواز خیانت از علی ای ام شعر آهنگ خیانت از علی ای ام دانلود آهنگ جدید خیانت از علی ای ام دانلود آهنگ خیانت از علی ای ام به همراه متن تکست اهنگ دانلود اهنگ جدید دانلود آهنگ زیبای خیانت از علی ای ام متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو