loading...

ام پی تری فول

X دانلود آهنگ سینا درخشنده واسم بمون X شعر آهنگ سینا درخشنده واسم بمون X کد آهنگ پیشواز سینا درخشنده واسم بمون X کد آهنگ پیشواز سینا درخشنده واسم بمون ایرانسل X دانلود آهنگ جد

حسین بازدید : 186 یکشنبه 20 مرداد 1398
X دانلود آهنگ سینا درخشنده واسم بمون X شعر آهنگ سینا درخشنده واسم بمون X کد آهنگ پیشواز سینا درخشنده واسم بمون X کد آهنگ پیشواز سینا درخشنده واسم بمون ایرانسل X دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده واسم بمون X کد آهنگ پیشواز سینا درخشنده واسم بمون همراه اول X دانلود اهنگ X متن آهنگ X دانلود آهنگ mp3 سینا درخشنده واسم بمون X دانلود آهنگ سینا درخشنده واسم بمون بهمراه متن X تکست آهنگ سینا درخشنده واسم بمون X متن آهنگ سینا درخشنده واسم بمون X آکورد آهنگ سینا درخشنده واسم بمون X دانلود آهنگ زیبای سینا درخشنده واسم بمون

 

ی بار دیگه اسممو صدا بزن!!

♪♯

دوباره تکیه کن به شونه های من…

♪♯
نگاه کن به بغض و گریه های من ، واسم بمون…

♪♯
منی که بی تو از خودش جدا شده…

♪♯

دلم نمیزنه چه بیصدا شده…

♪♯
آخه وجود تو مثله هوا شده ، واسم بمون…


ترو خدا نرو که من به غیر تو…

♪♯

نمیتونم کسی رو آرزو کنم!!

♪♯
چطوری میشه با کسی به غیر تو؟!

♪♯

یه قصه جدید رو من شروع کنم…

♪♯
تورو خدا نگو که خسته ای ازم…

♪♯

نمیدونی بدون تو چه حالیم…

♪♯
نرو نرو اگه نباشی پیش من…

 

 

upmusics.com

 







برچسب ها دانلود آهنگ سینا درخشنده واسم بمون شعر آهنگ سینا درخشنده واسم بمون کد آهنگ پیشواز سینا درخشنده واسم بمون کد آهنگ پیشواز سینا درخشنده واسم بمون ایرانسل دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده واسم بمون کد آهنگ پیشواز سینا درخشنده واسم بمون همراه اول دانلود اهنگ متن آهنگ دانلود آهنگ mp3 سینا درخشنده واسم بمون دانلود آهنگ سینا درخشنده واسم بمون بهمراه متن تکست آهنگ سینا درخشنده واسم بمون متن آهنگ سینا درخشنده واسم بمون آکورد آهنگ سینا درخشنده واسم بمون دانلود آهنگ زیبای سینا درخشنده واسم بمون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو