loading...

ام پی تری فول

X کد آهنگ پیشواز علی قربانی به نام کبریت ایرانسل X کد آهنگ پیشواز علی قربانی به نام کبریت X دانلود آهنگ شاد X متن آهنگ X آکورد آهنگ علی قربانی به نام کبریت X دانلود آهنگ

حسین بازدید : 121 یکشنبه 27 مرداد 1398
X کد آهنگ پیشواز علی قربانی به نام کبریت ایرانسل X کد آهنگ پیشواز علی قربانی به نام کبریت X دانلود آهنگ شاد X متن آهنگ X آکورد آهنگ علی قربانی به نام کبریت X دانلود آهنگ علی قربانی به نام کبریت X دانلود آهنگ غمگین X دانلود ترانه علی قربانی به نام کبریت X علی قربانی به نام کبریت X دانلود آهنگ جدید علی قربانی به نام کبریت با لینک مستقیم X متن آهنگ علی قربانی به نام کبریت X دانلود آهنگ زیبای علی قربانی به نام کبریت X دانلود آهنگ جدید علی قربانی به نام کبریت X دانلود آهنگ mp3 علی قربانی به نام کبریت X تکست آهنگ علی قربانی به نام کبریت X دانلود آهنگ کمیاب X شعر آهنگ علی قربانی به نام کبریت X دانلود آهنگ محلی X کد آهنگ پیشواز علی قربانی به نام کبریت همراه اول X دانلود آهنگ علی قربانی به نام کبریت بهمراه متن X دانلود آهنگ عاشقانه

Download NewSong By Ali Qorbani Called kebrit کبریت از علی قربانی

 

متن آهنگ کبریت از علی قربانی
مثل یه چشم رو هم زدن اومدی رفتی
قلب یه آدم عاشق کردی رفتی
نیستی ببینی چیه حال من
تو خودت خوبی بیخیال من

کبریت نکش زیر خاطرتامون
چرا داری بد میکنی به هر دوتامون
دل توی سینت نیست منطق که داری
تو که مگه نبودی میگفتی دوستم داری

بیا نذار بمونه یاد دیوونه
واسه همیشه توو دل عاشق و خستم
من که یه عمره لحظه به لحظه
عاشقت بودم و عاشقت هستم

تکست آهنگ کبریت از علی قربانی


نمیگذره دلم ازت بر نگردی
خود تو بودی دلمو هوایی کردیی
که زندگیم شی که عاشقت شم
حالا توو تنهایی خودم گم شم

کبریت نکش زیر خاطرتامون
چرا داری بد میکنی به هر دوتامون
دل توی سینت نیست منطق که داری
تو که مگه نبودی میگفتی دوستم داری

بیا نذار بمونه یاد دیوونه
واسه همیشه توو دل عاشق و خستم
من که یه عمره لحظه به لحظه
عاشقت بودم و عاشقت هستم

منبع بالموزیک







برچسب ها کد آهنگ پیشواز علی قربانی به نام کبریت ایرانسل کد آهنگ پیشواز علی قربانی به نام کبریت دانلود آهنگ شاد متن آهنگ آکورد آهنگ علی قربانی به نام کبریت دانلود آهنگ علی قربانی به نام کبریت دانلود آهنگ غمگین دانلود ترانه علی قربانی به نام کبریت علی قربانی به نام کبریت دانلود آهنگ جدید علی قربانی به نام کبریت با لینک مستقیم متن آهنگ علی قربانی به نام کبریت دانلود آهنگ زیبای علی قربانی به نام کبریت دانلود آهنگ جدید علی قربانی به نام کبریت دانلود آهنگ mp3 علی قربانی به نام کبریت تکست آهنگ علی قربانی به نام کبریت دانلود آهنگ کمیاب شعر آهنگ علی قربانی به نام کبریت دانلود آهنگ محلی کد آهنگ پیشواز علی قربانی به نام کبریت همراه اول دانلود آهنگ علی قربانی به نام کبریت بهمراه متن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو