loading...

ام پی تری فول

آکورد آهنگ محمد طسوجی به نام عشق خاص  , محمد طسوجی به نام عشق خاص  ,دانلود آهنگ عاشقانه,دانلود آهنگ محمد طسوجی به نام عشق خاص  ,دانلود آهنگ محمد طسوجی به نام عشق خاص  بهمراه متن,دا

حسین بازدید : 114 پنجشنبه 31 مرداد 1398

آکورد آهنگ محمد طسوجی به نام عشق خاص  , محمد طسوجی به نام عشق خاص  ,دانلود آهنگ عاشقانه,دانلود آهنگ محمد طسوجی به نام عشق خاص  ,دانلود آهنگ محمد طسوجی به نام عشق خاص  بهمراه متن,دانلود آهنگ زیبای محمد طسوجی به نام عشق خاص  ,دانلود آهنگ mp3 محمد طسوجی به نام عشق خاص  ,دانلود آهنگ غمگین,دانلود آهنگ محلی,تکست آهنگ محمد طسوجی به نام عشق خاص  ,دانلود آهنگ جدید محمد طسوجی به نام عشق خاص  ,دانلود آهنگ کمیاب,متن آهنگ محمد طسوجی به نام عشق خاص  ,دانلود ترانه محمد طسوجی به نام عشق خاص ,دانلود آهنگ شاد,کد آهنگ پیشواز محمد طسوجی به نام عشق خاص  ایرانسل,شعر آهنگ محمد طسوجی به نام عشق خاص  ,کد آهنگ پیشواز محمد طسوجی به نام عشق خاص  ,کد آهنگ پیشواز محمد طسوجی به نام عشق خاص  همراه اول,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید محمد طسوجی به نام عشق خاص  با لینک مستقیم,


Download NewSong By Mohammad Tasooji Called eshghe khas عشق خاص از محمد طسوجی

 

متن آهنگ عشق خاص از محمد طسوجی
از قصد کم میکنه تو یه نفس غم چشمامو
کارش اینه بیاد دل ببره بشه دنیامو
انگار .. منه قبل همه شده درگیرم
اصلا سهم منه مال منه نشه میمیرم

عاشق شدن من نه دست منه اینبار نه
دست کسه دیگه که خودش حالمو میدونه
چشاش حرفهاشو میگه، الماس من عشق خاص
من کل من واسه تو تو دلت واسه من
از وقتی که اینجایی شدم یه آدم دیگه

تکست آهنگ عشق خاص از محمد طسوجی



شاید عشق دلم واسه تو آخه کم باشه
گفتم من به دلم توو دلت یه نفر جا شه
هربار که اون نگاه تو میای و میبینمش
دلتو دزدیدمش آره من همینم
عشقمو ببینم میمونه توو سینم

عاشق شدن من نه دست منه اینبار نه
دست کسه دیگه که خودش حالمو میدونه
چشاش حرفهاشو میگه، الماس من عشق خاص
من کل من واسه تو تو دلت واسه من
از وقتی که اینجایی شدم یه آدم دیگه
منبع بالموزیک







برچسب ها آکورد آهنگ محمد طسوجی به نام عشق خاص محمد طسوجی به نام عشق خاص دانلود آهنگ عاشقانه دانلود آهنگ محمد طسوجی به نام عشق خاص دانلود آهنگ محمد طسوجی به نام عشق خاص بهمراه متن دانلود آهنگ زیبای محمد طسوجی به نام عشق خاص دانلود آهنگ mp3 محمد طسوجی به نام عشق خاص دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ محلی تکست آهنگ محمد طسوجی به نام عشق خاص دانلود آهنگ جدید محمد طسوجی به نام عشق خاص دانلود آهنگ کمیاب متن آهنگ محمد طسوجی به نام عشق خاص دانلود ترانه محمد طسوجی به نام عشق خاص دانلود آهنگ شاد کد آهنگ پیشواز محمد طسوجی به نام عشق خاص ایرانسل شعر آهنگ محمد طسوجی به نام عشق خاص کد آهنگ پیشواز محمد طسوجی به نام عشق خاص کد آهنگ پیشواز محمد طسوجی به نام عشق خاص همراه اول متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو