loading...

ام پی تری فول

X آکورد آهنگ یوهانا به نام برگرد به من X یوهانا به نام برگرد به من X دانلود آهنگ عاشقانه X کد آهنگ پیشواز یوهانا به نام برگرد به من همراه اول X دانلود آهنگ mp3 یوهانا به نام ب

حسین بازدید : 168 پنجشنبه 31 مرداد 1398
X آکورد آهنگ یوهانا به نام برگرد به من X یوهانا به نام برگرد به من X دانلود آهنگ عاشقانه X کد آهنگ پیشواز یوهانا به نام برگرد به من همراه اول X دانلود آهنگ mp3 یوهانا به نام برگرد به من X شعر آهنگ یوهانا به نام برگرد به من X دانلود آهنگ جدید یوهانا به نام برگرد به من X دانلود آهنگ غمگین X دانلود آهنگ محلی X دانلود آهنگ زیبای یوهانا به نام برگرد به من X دانلود آهنگ جدید یوهانا به نام برگرد به من با لینک مستقیم X دانلود آهنگ یوهانا به نام برگرد به من X متن آهنگ یوهانا به نام برگرد به من X دانلود آهنگ کمیاب X دانلود آهنگ شاد X کد آهنگ پیشواز یوهانا به نام برگرد به من ایرانسل X تکست آهنگ یوهانا به نام برگرد به من X کد آهنگ پیشواز یوهانا به نام برگرد به من X متن آهنگ X دانلود ترانه یوهانا به نام برگرد به من X دانلود آهنگ یوهانا به نام برگرد به من بهمراه متن

Download NewSong By Yuhanna Called bargard be man برگرد به من از یوهانا

 

متن آهنگ برگرد به من از یوهانا
با همه بدیات ساختم با اینکه کلی حرف پشتت بود
عاشقت شدم تو اولین نگاه بس که اون چشات خوشگل بود
یادت میاد روزای اولو همیشه میگفتی واسه من بودی
حالا چی شده میخوای بری مگه نمیگفتی عاشقم بودی

میخوای بری برو اکی ولی بدون میدم حتی جونم واست
بدون که من همه بدیاتو میدونستم و پات موندم بازم
میخوای بری برو ولی بدون چجوری یادم بره خاطره هاتو
بگو لعنتی واسم بعد تو کی میتونه پر کنه جاتو

برگرد به من تو که میدونی به چشمای نازت وابستس دلم
بیا بگرد آخه این دل دیوونه بی تو خستس یکم
چرا تنهام گذاشتی رفتی پشت کردی از قصد به من

تکست آهنگ برگرد به من از یوهانا


دوباره تو چشمام زل بزن مثل قدیما بده گل به من
بیا دوباره عشقی بسازیم که نشه پیدا کرد تو کل شهر
بیا بازم خونه رو دوباره واسم بکن پر شمع
بیا دوباره با همدیگه بیدار بمونیم کل شبو

برگرد به من تو که میدونی به چشمای نازت وابستس دلم
بیا بگرد آخه این دل دیوونه بی تو خستس یکم
چرا تنهام گذاشتی رفتی پشت کردی از قصد به من

منبع بالموزیک







برچسب ها آکورد آهنگ یوهانا به نام برگرد به من یوهانا به نام برگرد به من دانلود آهنگ عاشقانه کد آهنگ پیشواز یوهانا به نام برگرد به من همراه اول دانلود آهنگ mp3 یوهانا به نام برگرد به من شعر آهنگ یوهانا به نام برگرد به من دانلود آهنگ جدید یوهانا به نام برگرد به من دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ محلی دانلود آهنگ زیبای یوهانا به نام برگرد به من دانلود آهنگ جدید یوهانا به نام برگرد به من با لینک مستقیم دانلود آهنگ یوهانا به نام برگرد به من متن آهنگ یوهانا به نام برگرد به من دانلود آهنگ کمیاب دانلود آهنگ شاد کد آهنگ پیشواز یوهانا به نام برگرد به من ایرانسل تکست آهنگ یوهانا به نام برگرد به من کد آهنگ پیشواز یوهانا به نام برگرد به من متن آهنگ دانلود ترانه یوهانا به نام برگرد به من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو