loading...

ام پی تری فول

دانلود آهنگ بابک مجتبایی به نام عشق جان  ,دانلود آهنگ جدید بابک مجتبایی به نام عشق جان  ,دانلود آهنگ عاشقانه,تکست آهنگ بابک مجتبایی به نام عشق جان  ,شعر آهنگ بابک مجتبایی به نام عشق جان

حسین بازدید : 139 پنجشنبه 31 مرداد 1398

دانلود آهنگ بابک مجتبایی به نام عشق جان  ,دانلود آهنگ جدید بابک مجتبایی به نام عشق جان  ,دانلود آهنگ عاشقانه,تکست آهنگ بابک مجتبایی به نام عشق جان  ,شعر آهنگ بابک مجتبایی به نام عشق جان  ,کد آهنگ پیشواز بابک مجتبایی به نام عشق جان  ,کد آهنگ پیشواز بابک مجتبایی به نام عشق جان  ایرانسل,دانلود آهنگ بابک مجتبایی به نام عشق جان  بهمراه متن,کد آهنگ پیشواز بابک مجتبایی به نام عشق جان  همراه اول,دانلود آهنگ غمگین,دانلود آهنگ محلی,دانلود آهنگ زیبای بابک مجتبایی به نام عشق جان  ,دانلود آهنگ کمیاب,دانلود آهنگ شاد,متن آهنگ بابک مجتبایی به نام عشق جان  , بابک مجتبایی به نام عشق جان  ,آکورد آهنگ بابک مجتبایی به نام عشق جان  ,متن آهنگ,دانلود آهنگ جدید بابک مجتبایی به نام عشق جان  با لینک مستقیم,دانلود ترانه بابک مجتبایی به نام عشق جان ,دانلود آهنگ mp3 بابک مجتبایی به نام عشق جان  ,

 

 


Download NewSong By Babak Mojtabaei Called eshgh jan

دانلود آهنگ با کیفیت 128 - (3.12 مگابایت)

دانلود آهنگ با کیفیت 320 - (7.72 مگابایت)

--منبع بالموزیک--

متن آهنگ عشق جان از بابک مجتبایی

عشق جان کنار تو غرق چشات میشم
با عطر اون موهات سیر از جهان میشم
ای وای که از این عشق رسوای جهان میشم
عشق جان نگاهم کن با تو چه آرومم
با تو کنار تو گویی از جهان دورم
آرام صدایم کن من با تو هم خونم

عشق ای مستی مدام ای حال ناتمام
مرا دیوانه کردی، من دلداده ات شدم
آواره ات شدم بگو با من چه کردی

تکست آهنگ عشق جان از بابک مجتبایی


عشق جان کنارم باش هرجا گمت کردم
هرجا تو کم بودی من که پر از دردم
هرجا نگاهت بود وقتی که ویرانم
یک عمر مرا دریاب از غم گریزانم

عشق ای مستی مدام ای حال ناتمام
مرا دیوانه کردی، من دلداده ات شدم
آواره ات شدم بگو با من چه کردی

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ بابک مجتبایی به نام عشق جان دانلود آهنگ جدید بابک مجتبایی به نام عشق جان دانلود آهنگ عاشقانه تکست آهنگ بابک مجتبایی به نام عشق جان شعر آهنگ بابک مجتبایی به نام عشق جان کد آهنگ پیشواز بابک مجتبایی به نام عشق جان کد آهنگ پیشواز بابک مجتبایی به نام عشق جان ایرانسل دانلود آهنگ بابک مجتبایی به نام عشق جان بهمراه متن کد آهنگ پیشواز بابک مجتبایی به نام عشق جان همراه اول دانلود آهنگ غمگین دانلود آهنگ محلی دانلود آهنگ زیبای بابک مجتبایی به نام عشق جان دانلود آهنگ کمیاب دانلود آهنگ شاد متن آهنگ بابک مجتبایی به نام عشق جان بابک مجتبایی به نام عشق جان آکورد آهنگ بابک مجتبایی به نام عشق جان متن آهنگ دانلود آهنگ جدید بابک مجتبایی به نام عشق جان با لینک مستقیم دانلود ترانه بابک مجتبایی به نام عشق جان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو