loading...

ام پی تری فول

دانلود آهنگ گله دارمه ناصر عباسی ,دانلود آهنگ شاد,شعر آهنگ گله دارمه ناصر عباسی ,متن آهنگ,متن آهنگ گله دارمه ناصر عباسی ,دانلود آهنگ غمگین,آکورد آهنگ گله دارمه ناصر عباسی ,کد آهنگ پیشواز گله دارمه ناص

حسین بازدید : 88 جمعه 01 شهریور 1398

دانلود آهنگ گله دارمه ناصر عباسی ,دانلود آهنگ شاد,شعر آهنگ گله دارمه ناصر عباسی ,متن آهنگ,متن آهنگ گله دارمه ناصر عباسی ,دانلود آهنگ غمگین,آکورد آهنگ گله دارمه ناصر عباسی ,کد آهنگ پیشواز گله دارمه ناصر عباسی ,دانلود آهنگ زیبای گله دارمه ناصر عباسی ,دانلود آهنگ عاشقانه,دانلود آهنگ جدید گله دارمه ناصر عباسی ,دانلود ترانه گله دارمه ناصر عباسی, گله دارمه ناصر عباسی ,دانلود آهنگ محلی,کد آهنگ پیشواز گله دارمه ناصر عباسی ایرانسل,تکست آهنگ گله دارمه ناصر عباسی ,دانلود آهنگ کمیاب,دانلود آهنگ جدید گله دارمه ناصر عباسی با لینک مستقیم,دانلود آهنگ mp3 گله دارمه ناصر عباسی ,دانلود آهنگ گله دارمه ناصر عباسی بهمراه متن,کد آهنگ پیشواز گله دارمه ناصر عباسی همراه اول,

 

 

دانلود آهنگ گله دارمه ناصر عباسی

….. ♪♪♪🎵🔉🎵♪🔉 .📢.
دومه تو اربابی منم تی رعیت تی دست من گله دارمه♪♪
فقیرمه و پولداریجا کردی صحبت تی دست من گله دارمه♪♪
هیچوقت به تو نکردمه خیانت تی دست من گله دارمه♪♪
با این حال هم از پشت بزویی خنجر تی دست من گله دارمه♪♪
💞💓💞
گله دارمه دست زمونه دارمه، بهونه دارمه، تیجا خاطره دارمه🔊♪
عاشقی نکنین جان برارون تی دست من گله دارمه♪♪
عاشقی هاکردمه و می دل دره خون تی دست من گله دارمه♬♭

مره داغون هاکرده یار داغون تی دست من گله دارمه♬♭
به جرم عاشقی بوردمه زندون تی دست من گله دارمه♬♭
گله دارمه دست زمونه دارمه بهونه دارمه تیجا خاطره دارمه📣
💌💌💌
بشنوستمه برسیه خواستگار تی دست من گله دارمه📣♫
بشنوستمه اره هادایی با ناز تی دست من گله دارمه♬♭
چتی یاد هاکردی شی قول و قرار تی دست من گله دارمه♬♭
من تی عاشق ومه بیمه گرفتار تی دست من گله دارمه

..
🔊♪🎵.🔉.🎵♪🔉.

ناصر عباسی گله دارمه

منبع سویل موزیک

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ گله دارمه ناصر عباسی دانلود آهنگ شاد شعر آهنگ گله دارمه ناصر عباسی متن آهنگ متن آهنگ گله دارمه ناصر عباسی دانلود آهنگ غمگین آکورد آهنگ گله دارمه ناصر عباسی کد آهنگ پیشواز گله دارمه ناصر عباسی دانلود آهنگ زیبای گله دارمه ناصر عباسی دانلود آهنگ عاشقانه دانلود آهنگ جدید گله دارمه ناصر عباسی دانلود ترانه گله دارمه ناصر عباسی گله دارمه ناصر عباسی دانلود آهنگ محلی کد آهنگ پیشواز گله دارمه ناصر عباسی ایرانسل تکست آهنگ گله دارمه ناصر عباسی دانلود آهنگ کمیاب دانلود آهنگ جدید گله دارمه ناصر عباسی با لینک مستقیم دانلود آهنگ mp3 گله دارمه ناصر عباسی دانلود آهنگ گله دارمه ناصر عباسی بهمراه متن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو