loading...

ام پی تری فول

متن آهنگ چلچلای زیبای من ناصر عباسی ,دانلود آهنگ شاد,متن آهنگ,شعر آهنگ چلچلای زیبای من ناصر عباسی ,دانلود آهنگ چلچلای زیبای من ناصر عباسی بهمراه متن,دانلود آهنگ غمگین, چلچلای زیبای من ناصر عباسی ,تکست

حسین بازدید : 94 جمعه 01 شهریور 1398

متن آهنگ چلچلای زیبای من ناصر عباسی ,دانلود آهنگ شاد,متن آهنگ,شعر آهنگ چلچلای زیبای من ناصر عباسی ,دانلود آهنگ چلچلای زیبای من ناصر عباسی بهمراه متن,دانلود آهنگ غمگین, چلچلای زیبای من ناصر عباسی ,تکست آهنگ چلچلای زیبای من ناصر عباسی ,دانلود آهنگ عاشقانه,آکورد آهنگ چلچلای زیبای من ناصر عباسی ,دانلود آهنگ محلی,کد آهنگ پیشواز چلچلای زیبای من ناصر عباسی ,دانلود ترانه چلچلای زیبای من ناصر عباسی,دانلود آهنگ mp3 چلچلای زیبای من ناصر عباسی ,کد آهنگ پیشواز چلچلای زیبای من ناصر عباسی ایرانسل,دانلود آهنگ زیبای چلچلای زیبای من ناصر عباسی ,دانلود آهنگ کمیاب,دانلود آهنگ چلچلای زیبای من ناصر عباسی ,کد آهنگ پیشواز چلچلای زیبای من ناصر عباسی همراه اول,دانلود آهنگ جدید چلچلای زیبای من ناصر عباسی ,دانلود آهنگ جدید چلچلای زیبای من ناصر عباسی با لینک مستقیم,

 

 

دانلود آهنگ چلچلای زیبای من ناصر عباسی

ـــــــ💚💛ــــــــ
چلچلا ونگ کنه بهاری چله کوه می دل کنج قفس نفس چه نمو♪♪
می نفس پر بزن ته بور کوه امه دیدار بوو سر چشمه ای او♩♬
چلچلای زیبای من فصل بهار من قشنگ یار من دردم دوا کن♪♪
همدم راز من راز و نیاز من تو برو منی ور دردم دوا کن♩♬
امان هااای امان های♩♬
خوایمه دلبر تی دلی سر بمیرم♪♪
بی تو دنیا نخوایمه بل بمیرم♩♬

تره قسم دمه کلایی آقا، از من جدا نووش من میرمه ولا♩♬
چلچلای زیبای من فصل بهار من قشنگ یار من دردم دوا کن♪♪
همدم راز من راز و نیاز من ته برو منی ور دردم دوا کن♩♬
💞💕
می نفس می عمری می زندگانی می وجود می قلب و منی بهاری♩♬
عشق من منی شاهی تو منی ماهی تسه بمیرم که تو انی خاری♪♪
چلچلای زیبای من! فصل بهار من! قشنگ یار من! دردم دوا کن!!! همدم راز من رازو نیاز من ته برو منی ور دردم دوا کن

ـــــــ💚💛ــــــــ

ناصر عباسی چلچلای زیبای من

منبع سویل موزیک

 







برچسب ها متن آهنگ چلچلای زیبای من ناصر عباسی دانلود آهنگ شاد متن آهنگ شعر آهنگ چلچلای زیبای من ناصر عباسی دانلود آهنگ چلچلای زیبای من ناصر عباسی بهمراه متن دانلود آهنگ غمگین چلچلای زیبای من ناصر عباسی تکست آهنگ چلچلای زیبای من ناصر عباسی دانلود آهنگ عاشقانه آکورد آهنگ چلچلای زیبای من ناصر عباسی دانلود آهنگ محلی کد آهنگ پیشواز چلچلای زیبای من ناصر عباسی دانلود ترانه چلچلای زیبای من ناصر عباسی دانلود آهنگ mp3 چلچلای زیبای من ناصر عباسی کد آهنگ پیشواز چلچلای زیبای من ناصر عباسی ایرانسل دانلود آهنگ زیبای چلچلای زیبای من ناصر عباسی دانلود آهنگ کمیاب دانلود آهنگ چلچلای زیبای من ناصر عباسی کد آهنگ پیشواز چلچلای زیبای من ناصر عباسی همراه اول دانلود آهنگ جدید چلچلای زیبای من ناصر عباسی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو