loading...

ام پی تری فول

,    متن آهنگ به سوی تو,    متن آهنگ به سوی تو علی زند وکیلی,    دانلود آهنگ به سوی تو بنان,    به سوی تو به شوق روی تو قدیمی,  &n

حسین بازدید : 101 یکشنبه 03 شهریور 1398



,    متن آهنگ به سوی تو
,    متن آهنگ به سوی تو علی زند وکیلی
,    دانلود آهنگ به سوی تو بنان
,    به سوی تو به شوق روی تو قدیمی
,    متن آهنگ به سوی تو مهران زاهدی
,    دانلود اهنگ به سوی تو به شوق روی تو از محمد اصفهانی
,    شعر به سوی تو از کیست
,    آهنگ به سوی تو محمد اصفهانی
,    دانلود آهنگ به سوی تو به شوق روی تو از داریوش رفیعی

,   

♫♫ به سوی تو
به شوق روی تو
به طرف کوی تو
سپیده دم آیم
مگر تورا جویم بگو کجایی
نشانِ تو
گه از زمین گاهی ز آسمان جویم
ببین چه بی پروا رهِ تو می پویم بگو کجایی
کی رود رُخِ ماهت از نظرم نظرم
به غیر نامت کی نام دگر ببرم
اگر تورا جویم حدیث دل گویم بگو کجایی
به دست تو دادم دل پریشانم
دگر چه خواهی
آه فتاده ام از پا بگو که از جانم
دگر چه خواهی
یک دم از خیال من
نمیروی ای غزال من
دگر چه پرسی ز حال من
تا هستم من
اسیر کوی توام
به آرزوی توام
اگر تورا جویم حدیث دل گویم........بگو کجایی
به دست تو دادم دل پریشانم
دگر چه خواهی
فتاده ام از پا بگو که از جانم
دگر چه خواهی.........
♫♫

http://www.irmp3.ir







برچسب ها متن آهنگ به سوی تو متن آهنگ به سوی تو علی زند وکیلی دانلود آهنگ به سوی تو بنان به سوی تو به شوق روی تو قدیمی متن آهنگ به سوی تو مهران زاهدی دانلود اهنگ به سوی تو به شوق روی تو از محمد اصفهانی شعر به سوی تو از کیست آهنگ به سوی تو محمد اصفهانی دانلود آهنگ به سوی تو به شوق روی تو از داریوش رفیعی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو