loading...

ام پی تری فول

غرق تو شدم با یک نگاه ساده برق دوتا چشمات کار دستم داده فرق تو با بقیه انقدر زیاده که قبل تو هیچی مثل الان نبود یاده لحظه ی شروع عشقمون میوفتم که عرض یک دقیقه من به تو گفتم که فرض یک روز که تو بشی

حسین بازدید : 106 سه شنبه 05 شهریور 1398

غرق تو شدم با یک نگاه ساده برق دوتا چشمات کار دستم داده

فرق تو با بقیه انقدر زیاده که قبل تو هیچی مثل الان نبود یاده

لحظه ی شروع عشقمون میوفتم که عرض یک دقیقه من به تو گفتم

که فرض یک روز که تو بشی جفتم واسم مث خوابه گفتم

 

 

                                  فقط تویی تو فکرم دنبال یه فکر بکرم

بشه تو دل تو جا شم تا آخرش با تو باشم

بشه تو دل تو جا شم فقط عاشق تو باشم

text-ahang.rozblog.com

رگ خواب دل تو اومده دستم اگه با من باشی تا آخرش هستم

مگه ما میتونیم بگذریم از هم پس بیا دستاتو بذار توی دستم

ترسم از اینه که من ازت جدا شم یه درصد از اینکه دیگه با تو نباشم

در عوض می ارزه اینکه با تو باشم توی قلب تو جا شم

 

                                  فقط تویی تو فکرم دنبال یه فکر بکرم

بشه تو دل تو جا شم تا آخرش با تو باشم

بشه تو دل تو جا شم فقط عاشق تو باشم

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو